کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کوستا: سبکم را تغییر نمی دهم، مگر مورینیو بخواهد؛ تنها از خدا می ترسم

دیگو کوستا مهاجم برزیلی/اسپانیایی باشگاه چلسی قصد تغییر سبک ندارد.
کوستا: سبکم را تغییر نمی دهم، مگر مورینیو بخواهد؛ تنها از خدا می ترسم
درگیری با گابریل پائولیستا در دیدار مقابل آرسنال، بار دیگر کوستا را به تیترهای خبری رساند. مسئله ای که مورد حمایت ژوزه مورینیو و انتقاد ویسنته دل بوسکه قرار گرفت.
  
 با این حال کوستا روایت دیگری از داستان دارد و اعتقاد دارد هرگز به قصد ایجاد مشکل تن به درگیری نمی دهد و این تنها بخشی از فوتبال است. 

به گزارش میرر، کوستا گفت: 

حمایت کامل را از سوی مربی، باشگاه و هواداران خودی دارم.پس به نظر سایرین اهمیتی نمی دهم و مرا آزار نمی دهند. مادامی که مربی ، باشگاه یا هواداران از من نخواهند، سبکم را تغییر نمی دهم. نیازی به تغییر نمیبنم. اشتباهی انجام نداده ام. در دوره فوتبالم، بارها سایر بازیکنان روی من مرتکب خطا شده اند و مرا زده اند، اما به مانند یک بچه گریه نکرده ام. پس فکر می کنم هواداران می بینند که تا چه اندازه (شهرت بدم) ناعادلانه است و من را به مانند مربی و باشگاه حمایت می کنند. هرگز با داور ها مشکلی نداشته ام. هیچکدام از محرومیت هایم به دلیل انجام رفتاری نسبت به آن ها نبوده است. گاهی کارت گرفته ام، اما آن هم تنها بخشی از بازی بوده و نرمال است. امیدوارم آن ها حالا طور دیگری من را ببینند. اما فکر می کنم همه افرادی که در این بازی هستیم حرفه ای هستیم و (بی توجه به هجمه ها) در راه خود حرکت می کنیم.   
تنها از خدا می ترسم. فکر نمی کنم ترس از آدمی دیگر، خوب باشد. به آن ها احترام می گذارم. به همبازی ها، همسر، دختر و خدایم احترام می گذارم. اما احترام. نه ترس. از آدم ها ترسی ندارم. اما احترام چرا. برای مثال اگر کسی بیاید و بخواهی مشکلی به وجود بیاورد، با او همدست نمی شوم. از او نمی ترسم اما به او احترام می گذارم.   

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد