کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تعریف و تمجید جالب بیلیچ از مورینیو: ژوزه جزو کاریزماتیک ترین و موفق ترین انسان هاست که بسیاری به وی حسادت می کنند

اسلاون بیلیچ سرمربی تیم وست هم یونایتد به ستایش از ژوزه مورینیو پرداخت و اذعان کرد مورینیو شخصی است که یا عاشقش هستید یا از او متنفرید.
دو تیم وست هم یونایتد و چلسی فردا در هفته دهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می روند و اکنون سرمربی وست هم، به تمجید از سرمربی چلسی زبان گشوده است. به گزارش Sport، Mirror، London 24 بیلیچ گفت:
  
از وقتی که او مربی شده موفقیت کسب کرده است. با پورتو جام های بزرگ را کسب کرد. با چلسی نیز همینطور. با اینتر میلان پس از یک وقفه طولانی موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا شد. در رئال مادرید او در حضور بارسلونایی که احتمالا بهترین تیم دهه گذشته است فاتح لیگ و کوپادل ری شد. با نتایجی که او کسب کرده است و جاذبه ای که دارد، به هیچ وجه خسته کننده نیست. او هر چیزی است به جز خسته کننده. برای رسانه ها هم یک خوراک خوب است و همچون یک آهن رباست. او یک انسان سطح بالاست. جاذبه و کاریزما یکی از مهمترین نکات در مورد مربیان است. او همچنین یک رهبر است. وی همچنین شبیه یک مدیر بانک است. وقتی که شما قدرت رهبری دارید، بنابراین کاریزمای لازم را برای پذیرفته شدن توسط مردم دارید. شما نمی توانید کاریزمای خود را از دست بدهید، مخصوصا او. او کاریزمای خود را از دست نمی دهد. این چیزی است که از ابتدا تاکنون در مورد او تغییری نکرده است. البته او در هنگام پیروزی و شکست یک رفتار را ندارد، من در مورد این موضوع صحیت نمی کنم. من در مورد تغییرات درازمدت صحبت می کنم. او همان شخصی است که روز اولی که در تلویزیون پس از پیروزی پورتو مقابل منچستر یونایتد در اولدترافورد دیدم و تغییری نکرده است. او باورنکردنی است و در حال حاضر بزرگترین است.  او جزو موفق ترین و کاریزماتیک ترین انسان هاست. او یک انسان درجه یک است. من یک بار او را در یک دیدار دوستانه ملاقات کردم و نظرات در مورد یک انسان درجه یک همواره دو حالت دارد.. شما یا عاشق ژوزه مورینیو هستید یا از او متنفرید. من هیچ وقت  تلاش نمی کنم که به رییس جمهور یا نخست وزیر انگلیس تبدیل شوم. من درباره این موضوع که چرا مردم یا عاشق او هستند یا از او متنفرند صحبت نمی کنم، اما وقتی شما هیچ شانسی در برابر او ندارید، به او احترام نمی گذارید و همه همین کار را می کنند، که بخش بزرگی از آن ناشی از حسادت است.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد