کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: روحیه تیم با 2 نتیجه قبلی بهبود یافته است

در حالی که چلسی فردا در دیداری خارج از خانه مقابل وستهم قرار خواهد گرفت، ژوزه مورینیو از بهبود شرایط روحی تیمش و وجود همبستگی بین بازیکنانش صحبت کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه چلسی، در آستانه بازی خارج از خانه چلسی مقابل وستهم، ژوزه موینیو در کنفرانس قبل از این بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 
  
تیبو کورتوا، برانیسلاو ایوانوویچ، پدرو رودریگز و لوک رمی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی چلسی در بازی قبلی با دینامو کیف نبودند. مورینیو در پاسخ به وضعیت بهبودی این بازیکنان گفت:

همانند بازی قبل، دقیقاً همانند بازی قبل.
وی درباره 2 کلین شیت اخیر چلسی و اهمیت آن گفت:

آن ها با اهمیت هستند، نه فقط خود کلین شیت ها، بلکه نحوه بازی های تیم که منجر به ثبت این کلین شیت ها شده است. آن ها کلین شیت هایی اتفاقی نبودند که تنها به دلیل عملکرد عالی دروازه بان تیم ثبت شوند. هر 2 این کلین شیت ها به دلیل عملکردهای خوب تیم شکل گرفتند.
مورینیو همچنین درباره تفاوت شرایط تیمش در لیگ برتر با لیگ قهرمانان اروپا گفت:

لیگ برتر متفاوت است. 38 دیدار را انجام می دهید، امتیازات زیادی وجود دارد. امروز می بازید و تلاش می کنید که فردا پیروز شوید. در حال حاضر نگران باختن در لیگ برتر نیستیم و می خواهیم بازی عادی خودمان را انجام دهیم. می توانیم نمونه هایی از عملکردهای شاخص انفرادی در 2 بازی اخیرمان ارائه دهیم. برای مثال، ماتیچ از نیمکت نشینی در نیمه اول دیدار با استون ویلا موفق به رسیدن به سطح ارائه عملکردی مثبت در نیمه دوم بازی با استون ویلا شد و 3 روز بعد به عنوان بهترین بازیکن  زمین (مقابل دینامو کیف) شناخته شد. سایر بازیکنان نیز عملکردهایشان را بهبود دادند، بنابراین شرایط کمی بهتر شده است.
تیم و بازیکنان همواره در کنار یکدیگر بوده اند. بازیکنان این "مردانگی" را داشته اند که مسئولیت ها و تقصیرهایشان را بپذیرند و حتی آن را به زبان بیاورند. آمار ما بسیار واضح است. برای مثال، ما 6 گل را روی اشتباه های فردی دریافت کرده ایم، اما تیم ما همواره همبستگی داشته است. 2 نتیجه مهم را گرفته ایم. پس از 2 بازی که موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشده بودیم، 3 امتیاز را مقابل استون ویلا کسب کردیم و یک امتیاز خارج از خانه را نیز مقابل حریف مستقیم در لیگ قهرمانان اروپا کسب کردیم. گروه ما همواره یکدست و یکپارچه بوده است، اما یقیناً روحیه تیم با کسب نتایج بهتر افزایش یافته است و افراد درون باشگاه خوشحال هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد