کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: مسائل باشگاهی هازارد ربطی به ویلموتس ندارد که نظر می دهد

سرمربی چلسی با واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملی بلژیک که از امکان انتقال ادن هازارد به رئال مادرید استقبال کرده بود، دخالت در مسائل باشگاهی این بازیکن را جز مسئولیت های ویلمتوس ندانست.
به گزارش سایت FourFourTwo، ژوزه مورینیو با انتقاد از رفتار غیر حرفه ای سرمربی تیم ملی بلژیک - مارک ویلموتس - او را از اظهار نظر درباره مسائل باشگاهی ادن هازارد بر حذر داشت.
  
نیمکت نشینی های هازارد در 2 بازی پیاپی چلسی موجب شعله ور شدن شایعات وجود اختلاف بین مورینیو و هازارد شد و در همین حال بود که مارک ویلموتس در مصاحبه ای از امکان انتقال ستاره تیمش به رئال مادرید، استقبال کرد. مورینیو در واکنش به این صحبت های سرمربی تیم ملی بلژیک گفت:

وقتی که هازارد در اردوی تیم ملی به سر می برد، من هرگز دهانم را باز نمی کنم که حرفی بزنم. من هرگز در زمان حضور بازیکنانم در تیم های ملی شان راجع به آن ها صحبت نمی کنم. اینکه بازی کرده اند یا بازی نکرده اند یا خوب بازی کرده اند فرقی نمی کند، من در این زمینه صحبت نمی کنم. اما برخی افراد چنین ویژگی های اخلاقی را ندارند و وقتی که بازیکنان در باشگاهشان به سر می برند، درباره آن ها صحبت می کنند. این مشکل من نیست. من درباره رئال مادرید هم صحبت نمی کنم. من به برخی اخلاقیات اعتقاد دارم و در این مورد صحبت نمی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد