کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت : وستهم 2-1 چلسی / نظریات خود را با ما شریک سازید

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، از هفته دهم لیگ برتر، 2 تیم وستهم و چلسی در آپتون پارک به مصاف هم رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که با نتیجه 1-2 از سد شاگردان مورینیو گذشت. 

گزارش بازی

2 تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که بر خلاف روند هر ساله لیگ برتر، وستهم در بین 4 تیم بالای جدول و چلسی در نیمه دوم جدول لیگ برتر قرار داشت و مورینیو قصد داشت تا با کسب پیروزی در این بازی، اختلاف امتیازهای تیمش با تیم های بالانشین جدول را کاهش داد.


بازی از همان ابتدا با برتری وستهم در مالکیت توپ و میدان همراه بود و شاگردان بیلیچ با رهبری پایت در میانه میدان، نبض بازی را در اختیار گرفته بودند. در دقیقه 17 بازی، شوت پایت از فاصله 30 یاردی با واکنش بگوویچ به کرنر فرستاده شد. پایت خود پشت ضربه کرنر رفت و سانتر او برای مائورو زاراته با شوت سر ضرب عالی این بازیکن همراه شد تا گل اول بازی برای وستهم ثبت شود.

پس از دریافت گل، چلسی شکلی هجومی به خود گرفت و حملات خود را روی دروازه وستهم آغاز کرد. آبی های لندن در دقیقه 36 بازی تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفتند. سانتر فابرگاس از روی نقطه کرنر با ضربه سر زوما در حال وارد شدن به دروازه وستهم بود که لانزینی آن را از روی خط دروازه برگرداند. بازیکنان چلسی اعتقاد داشتند که توپ از خط عبور کرده است، اما تکنولوژی تشخیص عبور توپ از خط دروازه رأی بر عدم گل شدن توپ داد و داور بازی را ادامه داد.

بلافاصله پس از این موقعیت، وستهم 2 موقعیت ایده آل گلزنی را خلق کرد که یکی از آن ها به وسیله بگوویچ و دیگری با بی دقتی لانزینی راهی به درون دروازه نیافت.

چند دقیقه بعد و در دقیقه 44 بازی، نمانیا ماتیچ که پیش از این در دقیقه 35 بازی با کارت زرد مواجه شده بود، به دلیل متوقف کردن کویاته با کارت زرد دوم روبرو و از بازی اخراج شد تا مشکلات چلسی بیشتر هم شود. این اخراج با اعتراض کادر فنی و بازیکنان چلسی همراه بود. داور بازی فابرگاس و تری را نیز به دلیل اعتراض شدید با کارت زرد جریمه کرد و یکی از اعضای کادر فنی چلسی را نیز به سکوی تماشاگران فرستاد.


کار به همینجا ختم نشد. پس از پایان 15 دقیقه وقت استراحت بین دو نیمه و بازگشت دو تیم به زمین مشخص شد که ژوزه مورینیو نیز در بین دو نیمه از بازی اخراج شده است و باید ادامه بازی را از روی سکوی تماشاگران نظاره گر بازی تیمش باشد.

چلسی در شروع نیمه دوم با یک تعویض به میدان آمد. فابرگاس از بازی خارج و میکل به جای او به زمین فرستاده شد تا تیم 10 نفره مورینیو در کارهای دفاعی مستحکم تر عمل کند.

چلسی نیمه دوم را با جسارت و انگیزه بیشتری آغاز کرد و به وسیله حرکات هازارد، ویلیان و کوستا موفق شد تا حملاتی را شکل و ترتیب دهد. نهایتاً در دقیقه 56، آن ها مزد این حملات را گرفتند و به وسیله گری کیهیل به گل رسیدند. باز هم روی یک ضربه کرنر و باز هم روی تأثیرگذاری زوما، گری کیهیل در نزدیکی دروازه وستهم صاحب موقعیتی بسیار خوب شد و او نیز به خوبی توپ را به درون دروازه آدریان – دروازه بان وستهم – فرستاد.

چلسی پس از گل نیز با وجود 10 نفره بودن عقب نکشید و به خوبی به اعمال پرسینگ روی بازیکنان وستهم پرداخت. این امر موجب شد تا در دقیقه 69، بیلیچ با خارج کردن گلزن تیمش در این بازی - مائورو زاراته، اندی کارول را وارد زمین کند.

چلسی تا دقیقه 80 همچنان به حملات خود ادامه داد، اما 10 نفره بودن این تیم موجب می شد تا در مواقع هجوم با کمبود یار در زمین حریف مواجه شوند و در نتیجه نتوانند از موقعیت هایشان به طور بهینه استفاده کنند. در دقیقه 80 اما وستهم به وسله سانتر خوب کرسول و ضربه سر مهاجم قد بلند و تعویضی این تیم - اندی کارول - به گل دومش دست یافت تا باز هم پیش بیفتد. 

در ادامه چلسی تلاش زیادی را برای به تساوی کشیدن بازی انجام داد، اما وستهم که یک یار بیشتر از چلسی در اختیار داشت، دفاع منسجمی را ارائه داد و موفق شد تا از 3 امتیاز خود در این بازی دفاع کند. آن ها پیش از این موفق به کسب پیروزی برابر آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی نیز شده بودند و یقیناً بزرگترین شگفتی این فصل لیگ برتر بوده اند. 

ترکیب دو تیم

وستهم: آدریان، جنکینسون، کالینز، کرسول، نوبل (91؛ اوگبونا)، کویاته، زاراته (69؛ کارول)، لانزینی (84؛ اوبیانگ)، پایت، ساخو
ذخیره ها: راندولف، کارول، والنسیا، اوبیانگ، اوگبونا، جلاویچ، آنتونیو ​

چلسی: بگوویچ، زوما، کیهیل، تری، آزپلیکوئتا، رامیرز، ماتیچ، ویلیان، فابرگاس (45؛ میکل)، هازارد، دیگو کوستا
ذخیره ها: آملیا، بابا، میکل، لوفتوس چیک، اوسکار، ترائوره، فالکائو

نمرات بازیکنان از نگاه سایت WhoScored

 منبع:طرفداری

نظرات 5 + ارسال نظر
Ebi دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 17:08

رضا/مشهد
تیم ما تیم قهرمان فصل گذشتست .. فقط باید بازیابی روحیه بشه تیممون همین .. روحیه و اعتماد به نفس از تیم رفته .. بعد بازی ارسنال داشت به دست میومد که مفت از دست رفت.. بازی با وستهامم بدشانسی اوردیم.. خیلی احتمال اینکه تیمی بدشانسی و افت روحیش با هم همزمان باشه کمه.. دفاع چپ و راست درست شه و پدرو و اسکار برگردن به ترکیب و گل بزنیم اونم گل اول رو کم کم رو فرم میایم..2.3 تا بازی ببریم تمومه تا حداقل تا نیم فصل جز 8 تا تیم باشیم

رضا / مشهد یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:24

ابی جان خیلی کلیشه ای صحبت کردی
برگشتن به وضعیت ایده آل فکر نکنم حداقل تا نیم اتفاق بیفته

Ebi یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 19:35

صبر کنیم...مورینیو برمیگردونه تیمو به روزای اوجش ... تیمای دیگه همچون سیتی و ارسنال و یونایتد منتظر باشید...چلسی برمیگرده و همه شمارو به عذابی الیم مجازات میکنه..این وعده خداست

رضا / مشهد شنبه 2 آبان 1394 ساعت 21:14

ای بابا
یعنی بازم باید صبر کنیم؟؟؟؟؟؟

hadi شنبه 2 آبان 1394 ساعت 20:50

نمی دونم چی بگم.
هر چی منظر موندم دیدم چیزی تغیر نکرد.
نمی دونم اخر این فصل وضعیت چی مشه.
میترسم یه وقت نریم دسته دو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد