کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

طرح نوشت/ سیاست جدید مورینیو در مقابل رسانه ها

 مورینیو دوباره از دست رسانه ها شاکی شده است.
روز گذشته، مورینیو در کنفرانس خبری خود به صحبت در مورد رسانه ها و برخورد آنان پرداخت، آقای خاص در این مورد گفت:
  
« شما دیگر تیترهای خنده دار و خوب از من نمی‌گیرید. می‌خواهم از این به بعد مثل روسای شما رفتار کنم. به من احترامی گذاشته نشد و من هم دیگر به کسی احترام نمی‌گذارم.  راجع به فوتبال صحبت نمی‌کنم. انتظار انتقادات در مورد مسائل فوتبالی را دارم حتی مشکلی با انتقادات احمقانه هم ندارم اما زندگی شخصی و چیزهای احمقانه‌ای که شما وارد بازی کردید بحث دیگری است.  از این کار خوشم نیامد پس رابطه حرفه‌ای ما از این به بعد تغییر می‌کند.» 

به این ترتیب او قصد دارد رابطه اش را با رسانه های انگلیسی تغییر دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد