کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماکلله: مورینیو چلسی را به دوران اوجش برمی گرداند

ستاره سابق تیم فوتبال چلسی به تمجید از آقای خاص پرداخت و در مصاحبه ای کوتاه به عملکرد این تیم در لیگ برتر انگلیس پرداخت.
کلود ماکلله در گفتگویی کوتاه با ایستگاه رادیویی فرانس2 که ساعاتی پیش برگزار شد از تیم چلسی و سرمربی این تیم تعریف کرد و آینده روشنی را  برای این باشگاه پرطرفدار  پیش بینی کرد.
   
هشت پای فوتبال که در بین سالهای 2003 الی 2008 در تیم فوتبال چلسی حضور داشت 144 بازی برای این تیم انجام داد و دورانی بسیار خوبی را در این باشگاه سپری کرد. ماکلله در پست هافبک دفاعی بازی می کرد و در این پست بی نطیر بود.
 
ماکلله به مجری برنامه صبحگاهی که از ایستگاه رادیویی فرانس 2 پخش می شود گفت:
-
چلسی با مورینیو و مورینیو با چلسی معنا پیدا می کنند و باید قبول کنیم که مورینیو مربی بسیار بزرگی است و می تواند این تیم را  از بحران خارج کند و شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزند. چلسی مدیریت و هوادران بی نظیری دارد و این انرژی زیاد می تواند تمامی مشکلات را رفع کند.
-
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان چلسی با تمام توان بازی می کنند یا خیر، گفت:
-
شما مجری حرفه ای هستید و مطمئنا هیج وقت کم کاری نخواهید کرد، بازیکنان چلسی هم حرفه ای هستند و حتما مطیع سرمربی و باشگاه هستند. چلسی باشگاه بزرگی است و یقینا مورینیو این تیم را به دوران اوجش بر می گرداند.
-
 
کلود ماکلله در پایان در مورد تیم ملی کشورش نیز به صحبت پرداخت:
-
تیم ملی فرانسه امید اول قهرمانی در  یورو می باشد و من هم مانند شما برای این تیم آرزوی بهترین ها را دارم.
-
 
هافبک توانمند و قدرتی سابق تیم ملی فرانسه سابقه بازی در باشگاه هایی همچون نانت، مارسی، سلتاویگو، رئال مادرید و پاری سن زرمن را نیز در کارنامه خود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد