کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هازارد: تنها باشگاهی که برای بازی در آن رویا پردازی می کنم، چلسی است

ادن هازارد با رد صحبت های نسبت داده شده به او مبنی بر اینکه در صورت جدایی از چلسی تنها حاضر است تا برای رئال مادرید بازی کند، از تعهد و علاقه اش برای بازی کردن در چلسی صحبت کرد.
به گزارش سایت Goal، ادن هازارد تأکید کرد که هیچ تصمیمی برای پیوستن به رئال مادرید ندارد و چلسی تنها باشگاهی است که می تواند برای بازی در آن "رویاپردازی" کند.   نیمکت نشینی هازارد در 2 بازی پیاپی موجب شد تا شایعاتی از اختلاافات بین وی و ژوزه مورینیو به گوش برسد و در همین حین، خبرهایی مبنی بر علاقه رئال مادرید برای به خدمت گیری او منتشر شد. هازارد که در 15 دیدار این فصل برای چلسی (در تمامی رقابت ها)، 5 گل و 2 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است، با رد این شایعات اظهار داشت:

هرگز نگفتم که اگر از چلسی جدا شوم، این امر تنها به خاطر پیوستن به رئال مادرید خواهد بود. تنها باشگاهی که موجب رویاپردازی من می شود، چلسی است. دلیل پیوستنم به چلسی این بود که می دانستم که قرار است در این تیم بازی کنم. این سومین سال حضور من در این باشگاه است. نمی دانم که آیا مهم ترین نیروی تیم هستم یا خیر، اما از بازی کردن در این تیم لذت می برم.
در زمان تماشای بازی های لیگ فرانسه، حس نوستالژیکی به من دست نمی دهد، زیرا به آینده فکر می کنم و نه به گذشته. پاریس سن ژرمن بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد، اما چلسی تیم با تجربه تری است و بازیکنان بیشتری را در پست های خاص در اختیار دارد. همچنین تجربه ما در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر است.

منبع:طرفداری
نظرات 2 + ارسال نظر
Reza یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 22:33

هازارد عشقی زندگی جان هستی واقعا دمت گرم

eddie یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 10:21

دمت گرم تو این وضعیت با این مصاحبت تسکین دهنده ی درد بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد