کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آیا اتحادیه فوتبال انگلیس باز هم مورینیو را جریمه خواهد کرد؟

ژوزه مورینیو در بازی چلسی-وستهم از کنار زمین اخراج شد و نیمه دوم بازی را از روی سکوها دنبال کرد. حالا سوال اینجاست که آیا اتحادیه فوتبال انگلیس دوباره آقای خاص را جریمه خواهد کرد یا نه.
به گزارش اسکای اسپورتس، مورینیو روزهای تاریکی در چلسی پشت سر می گذارد و حالا ممکن است دوباره با جریمه اتحادیه فوتبال انگلیس روبرو شود. 
  
گفتنی است مورینیو پیش از این به خاطر صحبت هایش در مورد داوری با جریمه اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شده بود. در بازی با وستهم، چلسی ابتدا ماتیچ را به خاطر دریافت کارت قرمز از داور، از دست داد و بعد از آن روی یک صحنه مشکوک، نیمکت چلسی به اعتراض علیه تصمیمات داوری پرداخت و داور بازی، لورو (عضو کادر فنی چلسی) را اخراج کرد. در ادامه اعتراضات مورینیو باعث شد او هم از کنار زمین اخراج شده ادامه بازی را از روی سکوها تعقیب کند. چلسی هم در نهایت 2-1 بازی را واگذار کرد تا وضعیت در باشگاه پیچیده تر از قبل شود. 

مورینیو هم بعد از بازی در کنفرانس خبری شرکت نکرد. شاید حضور او با صحبت هایی تند همراه میشد و همین نکته باعث برخورد اتحادیه فوتبال انگلیس با او میشد. 

بیلیچ (سرمربی وستهم) هم بعد از بازی به حمایت از همکار پرتغالی خود پرداخت:

  من کاملا او را درک می کنم. او با شرایطی سخت مواجه شده و همه چیز علیه اش شکل می گیرد. فقط باید بدانیم در مورد یک سری اشتباه صحبت نمی کنیم. آنچه این تفاوت ها را رقم زده تفاوت در سلیقه و ایده های مربی هاست. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد