کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اولتیماتوم آبراموویچ به مورینیو

از باشگاه چلسی خبر می رسد مسئولان این تیم به مورینیو اولتیماتوم دادند که برای ماندن در این تیم باید در لیگ قهرمانان این فصل نتایج خوبی همراه چلسی کسب کند.

چلسی که ضعیف‌ترین نتایج خود در 38 سال گذشته را کسب کرده، با عملکردی بسیار پرفراز و نشیب روبه‌رو بوده ولی هفته گذشته در حالی که مورینیو عنوان کرده بود درباره اخراجم از مسئولان باشگاه چلسی سوال کنید این باشگاه لندنی با صدور بیانیه‌ای حمایت کامل خود را از مورینیو اعلام کرد.

  

به نقل از بلیچر اسپورت، امروز از باشگاه چلسی خبر رسید مسئولان این تیم که دیگر از کسب قهرمانی در لیگ برتر دست شسته‌اند از مورینیو خواسته‌اند تا تمرکزش را روی موفقیت در لیگ قهرمانان بگذارد تا چلسی بتواند در این جام به توفیق دست یابد. به نظر می‌رسد کسب سهمیه لیگ قهرمانان امسال نتیجه خوبی برای چلسی باشد و باید دید این تیم می‌تواند در جام حذفی،‌ اتحادیه و لیگ قهرمانان موفق شود یا خیر.


چلسی سه‌شنبه این هفته باید در جام اتحادیه برابر استوک سیتی بحران‌زده بازی کند.


آخرین بازی که یک تیم انگلیسی قهرمان لیگ قهرمانان شد، به سال 2012 بازمی‌گردد که چلسی با شکست بایرن مونیخ در آلیانس آره‌نا به این مهم دست یافت. بعد از آن سال چلسی قهرمانی در لیگ اروپا را نیز با شکست بنفیکا تجربه کرد و حتی یک بار نیز به جمع 4 تیم برتر رسید اما از صعود به فینال باز ماند.


منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد