کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو چند بازیکن را اخراج می کند/ احتمال بازگشت دروگبا به استمفوردبریج

روزنامه سان گزارش داد که خوزه مورینیو، مربی چلسی در نظر دارد که در فصل نقل و انتقالات زمستانی همه بازیکنانی که قصد توطئه علیه او را دارند از تیم اخراج کند.



این منبع گزارش داد که مربی پرتغالی اعتقاد دارد که برخی بازیکنان به او خیانت کرده اند و به همین خاطر چلسی در حال حاضر فقط دو پله تا سقوط از لیگ انگلیس فاصله دارد.

 

 

در هفته های اخیر ستارگان کلیدی چلسی مثل ادن آزار و سسک فابرگاس نیمکت نشین شده اند.

تنها بازیکن هایی نظیر ویلیان ، رامیرز، ازپیلیکوئتا و  اسمیر بگوویچ با تمام توان خود در زمین تلاش میکنند. سایر ستاره های اقای خاص در حد توان خود ظاهر نشده اند. در طی روز های گذشته چندین بار مطرح شد که رختکن چلسی متشنج شده است و روابط بین اقای خاص و بازیکنانش تیره شده است و امروز هم اخباری در خصوص اخراج چند بازیکن در ژانویه منتشر شد. باید منتظر ماند و دید کدام بازیکن ها به اقای خاص خیانت کرده و مجبور به ترک این تیم می شوند.


همچنین چلسی نیاز مبرمی به خرید در خط حمله حس می کند و به نظر می رسد که دیدیه دروگبا شانس بازگشت به استمفوردبریج را داشته باشد.

در حال حاضر دروگبا فوتبالش را در  تیمهای کانادایی دنبال می کند اما یک تماس از جانب آبراموویچ می تواند همه چیز را تغییر دهد.

پاکو آلکاسر ، مهاجم جوان والنسیا و چیچاریتو که در لورکوزن خوش درخشیده و گونزالو هیگوئین دیگر نامهایی هستند که پیرامون خط حمله آبی پوشان مطرح شده اند.



90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد