کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گمانه زنى هاى هیجان انگیز در خصوص جانشینى آقاى خاص

هفتمین شکست فصل چلسى که در بازى مقابل استوک سیتى رقم خورد، مى تواند به پایان حضور ژوزه مورینیو در این تیم بدل گردد، مطبوعات انگلیسى نیز به همین دلیل گمانه زنى هاى خود را در زمینه سرمربى آتى این تیم لندنى شروع نموده اند.

گمانه زنى هاى هیجان انگیز در خصوص جانشینى آقاى خاص

آینده همکارى ژوزه مورینیو با تیم چلسى در پرده اى از ابهام دارد، اما هنوز هیچ نشان روشنى مبنى بر پایان فعالیت این سرمربى پرتغالى در لندن به چشم نمى خورد.

  

با این وجود مطبوعات انگلیسى گمانه زنى هاى خود را در زمینه سرمربى آتى چلسى و برنامه هاى رومان آبراموییچ در این زمینه شروع کرده اند و روزنامه Sunday People خبر از وجود برنامه اى هیجان انگیز در این باره در باشگاه چلسى داده است.


بر اساس شایعات منتشر شده برندان راجرز سرمربى برکنار شده لیورپول تا تابستان آتى به عنوان سرمربى موقت بر روى نیمکت مربى گرى ابى هاى لندنى خواهد نشست و در تابستان آینده جاى خود را به دیگو سیمئونه سرمربى حال حاضر اتلتیکو مادرید خواهد داد. این سرمربى آرژانتینى البته به تازگى قرارداد خود را تا سال 2020 در مادرید تمدید نموده، اما بندى براى جدا شدن وى از باشگاه در قرارداد وى گنجانده شده است. دیگو سیمئونه موفق شده در سال هاى اخیر اتلتیکو مادرید را به عنوان قدرت سوم فوتبال اسپانیا مطرح نماید و این تیم را به عناوین با ارزشى رسانده که قهرمانى در یورولیگ در سال 2012، قهرمانى در سوپر کاپ اسپانیا در سال 2013، قهرمانى در لالیگا در سال 2014 و حضور در فینال لیگ قهرمانان در همین سال از جمله آنها بوده اند.


ژوزه مورینیو اما شکست مقابل استوک سیتى را که مى تواند به آخرین تجربه مربى گرى وى در چلسى بدل گردد، به دلیل محرومیت در نظر گرفته شده براى او از سوى فدراسیون فوتبال انگلیس در هتل تجربه کرده است، روزنامه Daily Mail به تفسیر این شکست با تیتر “بدون مورینیو، کسب هیچ امتیاز و از دست رفتن امیدها” پرداخته و روزنامه Sunday Times نیز در این باره نوشته:"مورینیو در گرم ترین اتاق هتل نیز نگران آینده حضور خود در چلسى بوده است."


آمار بر جاى مانده از چلسى در این فصل بسیار هشدار دهنده هستند، سه باخت متوالى را این تیم آخرین بار، شانزده سال پیش تجره نموده و از زمان تملک باشگاه توسط رومان آبراموویچ نیز کسب چنین باخت هایى متوالى هرگز به چشم نخورده است. آبى هاى لندنى هفت بازى از دوازده بازى فصل را واگذار نموده اند در حالى که این تیم در کل بازى هاى فصل گذشته تنها سه بار به عنوان تیم بازنده از زمین مسابقه خارج شده بود و حال این تیم به جاى اینکه در صدر جدول رده بندى براى دفاع از عنون قهرمانى فصل گذشته خود رقابت نماید در منطقه خطر سقوط به دست پایین تر قرار گرفته است.


ژوزه مورینیو خود نیز از توجیه قانع کننده اى براى شرایط حال حاضر تیم چلسى برخوردار نیست. تیم از لحاظ کادر نسبت به فصل گذشته کمترین تغییرات را داشته،‌بازیکنانى با کلاس جهانى در اختیار اقاى خاص قرار گرفته اند و شاید آنها تنها در این فصل از فرم خوب خود به دور باشند. دیگو کاستا مهاجم این تیم خود مثالى بسیار مناسب در این زمینه است، این مهاجم اسپانیایى فصل گذشته موفق به ثمر رساندن بیست گل براى تیم خود شد، اما در این فصل به جزء به وجود آوردن چندین جنجال که آخرین آن در دیدار مقابل استوک سیتى بوده، عملکرد چندان ویژه اى از خود به نمایش نگذاشته است.


با تمام این گمانه زنى ها اما ژوزه مورینیو که هرگز کسب هفت باخت در یک فصل را تجربه نکرده بوده، سکوت پیشه کرده است و با وجود اینکه ادامه حضور این سرمربى پرتغالى بر روى نیمکت مربى گرى چلسى تا حدودى پرسش برانگیز به نظر مى رسد، اما وى خود را آماده چالش نجات چلسى مى داند:"من تا زمانى که من را نخواهند در کنار تیم خواهم ماند." و به نظر مى رسد که آبراموویچ نیز على رغم گمانه زنى هاى مطبوعات انگلیسى همچنان به این سرمربى پرتغالى جهت نجات چلسى از بحران اطمینان دارد، چون این میلیاردر روس از تجربه اخراج وى در سال 2007 هرگز تجربه خوشایندى نداشته است.



طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد