کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: مورینیو واقعا از نتایج ضعیف چلسی عصبانی است

هافبک اسپانیایی چلسی بار دیگر رهبری شورش علیه خوزه مورینیو را رد کرد.



سسک فابرگاس که برای بازی های دوستانه ملی به اردوی تیم ملی اسپانیا ملحق شده درباره شرایط این فصل چلسی به رادیو کوپه  گفته:" من، آزار و کاستا بیشتر از همه مورد انتقاد قرار گرفتیم ولی شما به این شرایط عادت می کنید.

 

 

اوضاع مان در لیگ خوب نیست. فصل پیش در چهار بازی شکست خوردیم اما الان هفت شکست را متحمل شدیم اما مورینیو یک برنده است و زمانی که می بازیم مثل من حسابی عصبانی می شود. نتایج سطح بازی ما را نشان نمی دهد. خودم احساس خوبی دارم اما زمانی که نتایج بد هستند هیچ چیز خوب بنظر نمی رسد.

مورینیو به من اعتماد دارد و ما هم به او اعتماد داریم. در شرایط بسیار سخت از او حمایت کردم. رابطه خوبی با مورینیو دارم اما زمانی که اوضاع خوب نیست مردم به دنبال این مسائل می گردند."



90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد