کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شایعه روز/ مورینیو جانشین فن خال می شود

خوزه مورینیو، سرمربی چلسی شاید سرمربی  منچستریونایتد شود و در تابستان آینده روی نیمکت اولدترافورد بنشیند.



مورینیو در دوره اول حضورش در چلسی رویای گرفتن جای فرگوسن را در سر داشت اما تداوم کار سرالکس در اولدترافورد موجب شد تا در اینتر و رئال مادرید به فعالیتش ادامه بدهد.

 

 

مربی پرتغالی در سال ۲۰۱۳ یعنی در زمانی که از رئال مادرید جدا شد هم به حضور در منچستریونایتد می اندیشید اما در آن زمان مسئولان شیاطین سرخ با توصیه فرگوسن به سراغ استخدام دیوید مویس رفتند تا مربی پرتغالی به خانه سابقش یعنی چلسی برگردد.


سران منچستریونایتد از روش های کاری لوئیز فن خال چندان راضی نیستند. مربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا رابطه چندان خوبی با ستارگان تیمش ندارد و در صورتی که نتواند که در پایان فصل جام مهمی را برای تیمش کسب کند، یونایتدی ها تمایلی به ادامه همکاری با وی نخواهند داشت. مالکان آمریکایی منچستریونایتد جستجوها را برای جانشین احتمالی فن خال اغاز کرده اند و بنا بر خبر منتشر شده در رسانه های ایتالیا ، خوزه مورینیو، مربی پرتغالی چلسی یکی از گزینه های جانشینی مربی هلندی در پایان فصل است.


چلسی در این فصل عملکرد فاجعه باری از خود ارائه داده. تیم مورینیو فقط دو پله تا منطقه سقوط از لیگ انگلیس فاصله دارد و صندلی مربی چلسی از هر زمان دیگری لرزان تر است. آبراموویچ خود را برای برکناربی مربی پرتغالی آماده می کند اما احتمال ماندن مورینیو در لیگ انگلیس در پی اخراجش از چلسی کم نیست.

قرارداد فن خال با شیاطین سرخ در پایان فصل ادامه می یابد و یونایتدی ها در حال حاضر تمایلی به تمدید قرارداد وی ندارند.



90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد