کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس :کریس رونالدو به اوج باز میگردد/ شاید روزی به رئال بروم

کریستیانو رونالدو این روزها به دلیل نمایش های متوسطش در ترکیب رئال، مورد انتقاد کارشناسان فوتبال در اسپانیا قرار دارد.


 رونالدو تا بدینجای فصل در مقایسه با فصل گذشته در چنین روزهایی، 10 گل کمتر به ثمر رسانده است. او با 8 گل زده پس از نیمار 11 گله و سوارز 9 گله، نفر سوم در جدول گلزنان فوتبال اسپانیاست و برخی این روزها عنوان می کنند که دوره ی نزول رونالدو از راه رسیده است.
  
سسک فابرگاس، ستاره سابق بارسلونا و فعلی چلسی، در مصاحبه با کوپه و در مورد شرایط رونالدو گفت:" هرگز نمی توان گفت که بازیکنی مثل کریستیانو رونالدو تمام شده است. می توان از شرایط فعلی او اینگونه تعبیر کرد که در شرایط آرمانی خود قرار ندارد. من تردیدی ندارم که در انتهای فصل، آمارها در مورد رونالدو ثابت خواهند کرد که او همان ستاره سابق است و افت او مقطعی بوده است."


همچنین فابرگاس، احتمال پیوستنش به رئال مادرید را رد نکرد.
 فابرگاس زمانی که در آرسنال بازی می کرد هرگز احتمال پیوستنش به رئال مادرید را رد نکرده بود؛ با این حال زمانیکه از هر دو باشگاه رئال و بارسلونا پیشنهاد دریافت کرد، سال 2011 بارسلونا را انتخاب کرد؛ همان باشگاهی که در آن رشد کرده بود.

فابرگاس که تابستان 2014 به چلسی پیوست، در حال حاضر روزهای دشواری را در این تیم سپری می کند، او پس از یک فصل درخشان، حالا به نظر می رسد که با مورینیو به بن بست خورده باشد.
مرد تاثیرگذار خط میانی تیم ملی اسپانیا، در مصاحبه با کوپه، زمانیکه با سوالی مربوط به احتمال پیوستنش به رئال مواجه شد، چنین پاسخ داد:" نمی دانم، شاید روزی این اتفاق بیفتد ولی باید توجه داشت که سبک بازی من بسیار شبیه به بازیکنانی چون مودریچ، خامس و کروس است. به همین دلیل نمی توانم به صراحت پاسخی به این سوال بدهم و شاید طرح این سوال از من درست نباشد."


ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد