کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آبراموویچ خواهان جذب رونالدوست

مالک باشگاه چلسی قصد دارد با پیشنهادی قابل‌توجه برای جذب مهاجم پرتغالی رئال مادرید در تابستان آینده دست به کار شود. 



بر اساس گزارشی که روزنامه «آس» اسپانیا منتشر کرده است، رومن آبراموویچ، مالک ثروتمند باشگاه چلسی به دنبال خرید کریستیانو رونالدو، سوپراستار رئال مادرید در تابستان آینده است، حالا چه ژوزه مورینیو سرمربی این تیم باشد، چه نباشد.

 

 

چهره کلیدی این انتقال هم کسی نخواهد بود، جز ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو. در سال‌های اخیر مندس بازیکنان سرشناسی همچون فالکائو، دیه‌گو کاستا و فیلیپه لوئیز را به چلسی آورده است و شاید او در تابستان آینده بزرگ‌ترین انتقال تاریخ باشگاه چلسی را رقم بزند.


«آس» اعلام کرده است پیشنهادی که چلسی برای ارائه به کریستیانو رونالدو آماده کرده، بیش از ۱۰۰ میلیون یوروست و حتی امکان دارد بودجه خرید خود را با فروش بازیکنانی همچون ماتیچ، اسکار و اِزار به ۲۰۰ میلیون یورو افزایش دهد. این در حالی است که تیم‌های منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن هم در صف به خدمت گرفتن این مهاجم ۳۰ ساله هستند که در پایان فصل جاری ۳۱ ساله خواهد شد.


رونالدو که تا سال ۲۰۱۸ با رئال مادرید قرار دارد و بارها از علاقه‌اش برای بازنشستگی در این تیم اسپانیایی گفته است، اخیراً در مصاحبه‌‌ای با نشریه «کیکر» آلمان جدایی‌اش از این تیم را تکذیب نکرد و از علاقه‌اش برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس گفت.



90

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا / مشهد پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 20:31

ریسک بزرگیه خریدنش
هیچ تضمینی وجود نداره که تو چلسی موفق شه. ولی بازم من دوست دارم بیاد چلسی. بالاخره فوق ستاره واسه خودش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد