کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: رئال آنچلوتی را دوست داشتم

 سسک فابرگاس، هافبک چلسی عنوان کرد که از بازی رئال مادرید تحت هدایت آنچلوتی لذت می‌برده است.


آنچلوتی سال 2013 به عنوان سرمربی رئال انتخاب شد و در فصل اول حضورش در این تیم توانست دسیما را به دست آورد. با این حال، با عملکرد ضعیف تیم او در فصل دوم و عدم موفقیت در کسب جام، سرمربی ایتالیایی از نیمکت رئال اخراج شد.
  
فابرگاس که در سال اول آنچلوتی در تیم رقیب رئال یعنی بارسا توپ می‌زد، عنوان کرد که از تماشای بازی رئال در زمان حضور آنچلوتی لذت می‌برده است.
او گفت:" به عنوان یک هوادارا فوتبال، از مادرید آنچلوتی لذت می‌بردم."
فابرگاس سپس درباره بازی رئال مقابل سویا و شرایط این تیم گفت:" واقعا رئال را در 35 دقیقه اول مقابل سویا دوست داشتم ولی در نیمه دوم آنها عقب کشیدند و به سویا فرصت دادند خودش را پیدا کند. "
فابرگاس درباره اینکه آیا به درد تیمی مثل رئال می‌خورد گفت:" نمی‌دانم، هر چند که خودم را خیلی هماهنگ با کروس، خامس و مودریچ می‌بینم."
سسک درباره آمادگی مسی برای ال کلاسیکو گفت:" او در حال ریکاوری است ولی نمی‌دانم می‌تواند در ال کلاسیکو بازی کند یا نه ولی امیدوارم بازی کند."
فابرگاس سپس درباره حضورش در تیم ملی اسپانیا و تجاربش با این تیم گفت:"در 100 بازی برای اسپانیا، من لحظات خیلی خوبی را سپری کردم که فراموش کردش غیرممکن است. ما سال 2010 در فینال جام جهانی آسمان را لمس کردیم. سوت پایان آن بازی برایم زیبا ترین لحظه عمرم بود. تورنومنتی که از آن بیش از همه لذت بردم یورو 2008 بود. احساس کردم که تحت هدایت آراگونس بازیکن مهمی هستم. همچنین تحت هدایت دلبوسکه هم این حس در من بود ولی در تیم آراگونس بیشتر."


,ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد