کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنچلوتی:تنهامورینیو میداند مشکل چلسی چیست

 کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق چلسی و رئال مادرید به حمایت از ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پرداخت.


نتایج ضعیف اخیر چلسی باعث شده که مورینیو به شدت تحت فشار باشد. آبی‌های لندن که فصل گذشته با هدایت مورینیو موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر شدند، در حال حاضر در رده ی شانزدهم جدلو قرار دارند و شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند.
  
آنچلوتی معتقد است که مورینیو تنها مربی است که می‌تواند چلسی را از بحران خارج کند.

او گفت:" من هیچ مشکلی با چلسی ندارم ولی خوزه اخراج نخواهد شد. آنها نگه داشتن او را انتخاب کرده اند و فکر می‌کنم انتخاب خوبی انجام داده اند."
آنچلوتی در فرش قرمز فیلم رونالدو حضور داشت، جایی که مورینیو سرزده به آنجا آمد. آنچلوتی ادامه داد:" فرصت اینکه با خوزه صحبت کنم پیش نیامد ولی برخورد خوبی با یکدیگر داشتیم. وقتی ما در مادرید دسیما را کسب کردیم، او یک پیام تبریک برای من ارسال کرد و او بهتر از هر کسی می‌داند در چلسی چه خبر است.
گاهی نمی‌توان توضیح داد که چرا اتفاقای رخ می‌دهند. این یک راز است. ما به همراه آث میلان در استانبول، چگونه مقابل لیورپول شکست خوردیم در حالی که در نیمه اول 3-0 پیش بودیم؟ از سرمربی حریف انتظار دارید که مهاجم اضافه کند ولی او هافبک به میدان فرستاد.
درست است که مربیان باید بتوانند به بازیکنان انگیزه بدهند ولی یک مربی نمی‌تواند به بازیکنی انگیزه دهد که خودش نمی‌تواند انگیزه ای در خود ایجاد کند. غیرممکن است. چلسی یک چیزی از دست داده و تغییر ناگهانی شرایط امکان پذیر نیست. این تغییر باید به آرامی انجام بگیرد."


ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد