کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فیلیپه لوئیز: اظهارات مورینیو در رسانه ها برای برخی بازیکنان چلسی مضر است

فیلیپه لوئیز معتقد است که اظهارات ژوزه مورینیو مقابل رسانه ها می تواند به برخی بازیکنان چلسی آسیب برساند.
 لوئیز که قبل از بازگشت به اتلتیکو مادرید یک فصل را زیر نظر مورینیو پشت سر گذاشت، معتقد است که تاکتیک های سرمربی سابق رئال مادرید ممکن است برای برخی بازیکنان چلسی مضر باشد.
  
او به Yahoo گفت:

او روش خاص خود را برای صحبت با رسانه ها دارد، به خصوص وقتی که تیم می بازد، که گاهی اوقات می تواند برای برخی بازیکنان مضر باشد. برخی بازیکنان از انتقادات سود می برند اما برخی دیگر اینگونه نیستند. گاهی اوقات حق با اوست و گاهی اوقات نه. گاهی اوقات مردم فکر می کنند هرآنچه او می گوید مضحک است، و گاهی اوقات با او موافق هستند. این راه اوست و به این ترتیب کار می کند. من این را طبیعی می بینم.
مورینیو در این فصل دو بار به دلیل انتقاد از داوری جریمه شده است و دیدار آخر تیمش مقابل استوک سیتی را به دلیل محرومیت از حضور در ورزشگاه از اتاق یک هتل تماشا کرد.

من دوران حضور خود در چلسی را یک موفقیت شخصی تلقی می کنم. در طول یک سال من دو عنوان فتح کردم - که یکی از آنها قهرمانی لیگ برتر بود. من عنوانی در خانه دارم که افراد زیادی از آن بی بهره هستند و آن قهرمانی در رقابتی ترین لیگ دنیاست.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد