کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنچلوتی: می خواهم در لیگ برتر مربی گری کنم؛ مورینیو باید در چلسی بماند

کارلو آنچلوتی، سرمربی اسبق تیم های میلان و رئال مادرید، می گوید علاقمند است تا در لیگ جزیره مربی گری کند.
آنچلوتی: می خواهم در لیگ برتر مربی گری کنم؛ مورینیو باید در چلسی بماند
آنچلوتی که اواخر فصل گذشته از رئال مادرید اخراج شد، در نظر دارد فصل آینده دوباره مربی گری را پس از یکسال استراحت از سر بگیرد. وی در گفتگو با رادیو بی بی سی گفت:
  
تا پایان فصل استراحت می کنم و در ماه ژوئن تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد. ترجیح می دهم که در لیگ انگلیس مربی گری کنم، اگرچه اگر پیشنهادات دیگری هم داشته باشم از کشورهای دیگر بررسی می کنم. تجارب خوبی در فرانسه و اسپانیا داشتم و اکنون دوست دارم باشگاهی پیدا کنم که پروژه خوبی را در برنامه داشته باشد. اگر این باشگاه در لیگ انگلیس باشد که چه بهتر.
آنچلوتی درباره عملکرد ضعیف تیم چلسی در فصل جاری نیز گفت:

بعد از فصل فوق العاده ای که آن ها پشت سرگذاشتند، به نظر برخی بازیکنان انگیزه خود را از دست داده اند و بعد از این همه نتایج ضعیف سخت است که اوضاع رو دوباره آن ها برگردانند. تیم نه بازیکنانش عوض شده اند و نه مربی اش، امّا برای کسب موفقیت لازم است که در آمادگی 100 درصد قرارداشته باشد، حتی 90 درصد هم کافی نیست. به هر حال به نظرم مورینیو و چلسی فصل را خوب به پایان می رسانند و آبرامویچ به خوبی می داند که مورینو بهترین شخص برای این شرایط فعلی چلسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد