کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: شایعه اختلافم با مورینیو خنده دار است

سسک فابرگاس یک بار دیگر تکرار کرد که مشکلی با ژوزه مورینیو ندارد و شایعات اختلافش با این مربی صحت ندارند.
 چلسی با مورینیو در فصل جاری نتایج بسیار ضعیفی گرفته و با قبول 7 شکست در لیگ برتر، در رده ی شانزدهم قرار دارد. دو هفته پیش، شایعاتی در مورد اختلاف فابرگاس با مورینیو و کم کاری او در زمین برای ناکام شدن مورینیو منتشر شد اما در همان زمان، این ستاره اسپانیایی شایعات را تکذیب کرد. 
  
فابرگاس که در مصاحبه با مارکا شرکت کرده بود، در مورد رابطه اش با مورینیو گفت:" من رابطه ی بسیار خوبی با مورینیو دارم و تمام اخبار و شایعات در مورد اختلافم با او به این دلیل است که امسال نتایج خوبی کسب نکرده ایم. این شایعات واقعا خنده دار هستند. وقتی نتایج بر وفق مراد است، همه چیز عالی به نظر می رسد و همیشه از شما تمجید می شود ولی وقتی روی دور باخت می افتید، شایعات مختلفی بر علیه شما منتشر می شود. 
در لیگ قهرمانان خوشبختانه نتایج خوبی کسب کرده ایم ولی در لیگ برتر برای رسیدن به رده های بالایی باید متحدتر از همیشه باشیم. بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران باید همه دست به دست هم بدهیم تا شرایط چلسی عوض شود. در این راه، کسی جز خودمان نمی تواند به ما کمک کند."

مورینیو سه سال مربی رئال بود و فابرگاس در زمان حضورش در بارسلونا، چندین بار به عنوان رقیب مورینیو مقابل وی و رئال قرار گرفت. او در همین رابطه گفت:" به سبب حضور مورینیو در رئال، فشارها در ال کلاسیکو کمی بالاتر بود ولی ما هدفمان از کسب پیروزی، نه شکست دادن مورینیو، که شکست دادن رقیبمان رئال بود."

فابرگاس یک سال پس از جدایی مورینیو از رئال، به چلسی پیوست و شاگرد آقای خاص شد. او در همین رابطه گفت:"  فوتبال همین است و سریعتر از آنچه که فکرش را می کنید، شرایط عوض می شود. ممکن است روزی با یک مربی یا بازیکن رقیب به بحث و جدل بپردازید و یک سال بعد باهم در یک تیم مشغول بازی شوید. همه چیز در فوتبال خیلی زود فراموش می شود و ورق به سرعت بر می گردد."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد