کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ماتا : بعید است رونالدو به منچستر یونایتد برگردد

خوان ماتا هافبک منچستر یونایتد گفت بعید است کریستیانو رونالدو به این تیم برگردد چرا که به اعتقاد وی این مهاجم پرتغالی از حضور در رئال مادرید راضی است.

 رونالدو بین سالهای 2003 تا 2009 میلادی شش فصل موفقیت آمیز را در اولدترافورد پشت سرگذاشت و در 292 دیداری که برای یونایتد به میدان رفت توانست 118 بار گلزنی کند و تحت هدایت الکس فرگوسن نه بار عنوان قهرمانی را تجربه کرد. 

 

کریس رونالدو همچنان با شور و شوق از منچستر یونایتد صحبت می کند و بسیاری از هواداران این باشگاه انگلیسی امیدوارند بار دیگر این ستاره پرتغالی را با پیراهن تیم محبوبشان ببینند.

خوان ماتا در این باره خاطر نشان کرد : «به نظر من رخ دادن چنین اتفاقی دشوار است.این یک حقیقت است».

وی افزود : «احترام و علاقه ای که مردم در منچستر به کریستیانو دارند باورنکردنی است.می توانید این موضوع را در زمین تمرین و ورزشگاه که عکس های قهرمانی های رونالدو با تیم و همچنین عملکرد خوب فردی وی را به نمایش می کشد ببینید».

هافبک شیاطین سرخ اظهار داشت : «اما برای وی که در باشگاهی مثل رئال مادرید احساس رضایت می کند ، شرایط پیچیده است.مسلما رونالدو بازیکنی است که در هر لیگی تعیین کننده است. با این حال شرایط در حال حاضر پیچیده است و من ترجیح می دهم که به بازیکنانی که در منچستر یونایتد هستند و عملکرد خوبی دارند و باشگاه را به اهدافش می رسانند فکر کنم».

ماتا در تیم جوانان مادرید فوتبال حرفه ای خود را آغاز کرد و در والنسیا به شهرت رسید و سپس به چلسی و در نهایت منچستر یونایتد پیوست.


منبع : iribnews.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد