کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بابا: اسین به من خیلی کمک می کند

بابا رحمان مدافع 21 ساله چلسی که در تابستان به تازگی پیراهن آبی را بر تن کرده است در مصاحبه ای با اونینگ استاندارد از شرایطش در چلسی گفت و اینکه مایک اسین، هافبک جنگنده و سابق چلسی چطور او را راهنمایی کرده است.

بابا گفت:” من نسبت به آگسبرگ احساس می کنم فشار بیشتری رویم است و مایکل ( اسین) به من کمک کرد. چلسی فصل خوبی را سپری نمی کند اما مایکل گفت که فقط بازی خودم با بکنم و تلاش کنم تا در هر بازی بهتر باشم.” 

 

وی ادامه داد:” مایکل می دانست من در تابستان به چلسی می آمدم، او به من خیلی کمک کرد و از زمانی که به این تیم آمده ام مرا راهنمایی می کند و می گوید که باید بجنگم تا موفق شوم.”

“من از زمان شروع فصل با او در ارتباط هستم و فوق العاده است که یکی مثل مایکل به من لطف کند و نکات زیادی را از او یاد بگیرم. او یک قهرمان بزرگ در غنا است و من شخصا او را خیلی دوست دارم، او یکی از بهترین بازیکنانی است که غنا تا به حال داشته است.”

بابا رحمان اضافه کرد:” وقتی به چلسی آمدم خیلی سخت بود. ما سعی می کنم خودم را در تیم جا بیاندازم. خیلی سخت است که در کنار باشید اما زمانی که شانسی به شما می رسد باید عملکردتان را نشان دهید.”

او همچنین در خصوص انتقالش به چلسی نیز گفت:” اینکه چلسی مرا می خواست خیلی شگفت زده شدم، اما شانس به سراغم آمده بود و باید آن را می گرفتم. نمی توانستم بگویم نه چرا که شانس بازی کردن زیر نظر یکی از بهترین مربیان جهان، خوزه مورینیو را بدست می آوردم.”

“برای من فوق العاده بود و از کار کردن برای تیمی چون چلسی خوشحال بودم. این دلیلی بود که پیشنهاد انتقال را قبول کردم. شیوه فوتبالی که اینجا بازی می شود و اینکه چطور هم تیمی هایم سخت کار می کنند را یاد گرفتم و فهمیدم می توانم در تکلها و پاس هایم بهتر کار کنم.”

او در انتها گفت:” من از آن دست دفاع چپ ها هستم که در ضد حملات می توانم خیلی سریع باشم، اما باید دفاعم را تقویت کنم. فقط می خواهم به هواداران بگویم که می خواهم بهتر بازی کنم و آنها چیز های بیشتری از من خواهند دید.”


منبع:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد