کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلستان

داوید دخیا (منچستریونایتد)؛ حضور 90 دقیقه ای (پیروزی 1-2 مقابل واتفورد)؛ دخیا در این بازی 5 مهار حیاتی داشت که شامل دفع شوتِ تغییر مسیر داده شدهِ آیمن عبدی نیز می شد.

ناتانیل کلاین (لیورپول)؛ حضور 90 دقیقه ای (پیروزی 1-4 مقابل منچسترسیتی)؛ مدافع راست ملی پوش لیورپول در این بازی موفق شد تا از زهر خط حمله سیتی بکاهد. سیتیزن ها در این بازی تنها موفق به زدن 3 شوت شدند. 

 

لورن کوشیلنی (آرسنال)؛ حضور 90 دقیقه ای (شکست 1-2 مقابل وست بروم)؛ تلاش های مدافع ملی پوش آرسنال در این بازی سزاوار این نبود که در پایان تیمش با نتیجه 1-2 زمین بازی را ترک کند. کوشیلنی در این دیدار 61 پاس درست را به نام خود ثبت کرد.

مارتین اسکرتل (لیورپول)؛ حضور 90 دقیقه ای (پیروزی 1-4 مقابل منچسترسیتی)؛ مدافع میانی با تجربه و اسلواک لیورپول در تمامی زمینه ها عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و گل چهارم تیمش را نیز با شوتی سرکش به ثمر رساند.

کایل واکر (تاتنهام)؛ حضور 90 دقیقه ای (پیروزی 1-4 مقابل وستهم)؛ واکر در این بازی موفق به گلزنی شد تا تاتنهام روند شکست ناپذیری خود در 12 هفته اخیر را همچنان ادامه دهد. تنها باخت این تیم به شکست در روز افتتاحیه فصل جاری لیگ برتر مقابل یونایتد مربوط می شود.

ممفیس (منچستریونایتد)؛ حضور 90 دقیقه ای (پیروزی 1-2 مقابل واتفورد)؛ عملکرد این وینگر هلندی در دیدار با واتفورد موجب شد تا او عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. ممفیس اولین گل تیمش در این دیدار را به ثمر برساند و 67 بار صاحب توپ شد.

راس بارکلی (اورتون)؛ حضور 74 دقیقه ای (پیروزی 0-4 مقابل استون ویلا)؛ عملکردی چشم گیر از هافبک جوان، ملی پوش و با آتیه اورتون. او تاکنون 5 گل و 4 پاس گل را در فصل جاری لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است.

دله آلی (تاتنهام)؛ حضور 71 دقیقه ای (پیروزی 1-4 مقابل وستهم)؛ یک عملکرد عالی دیگر از دله آلی. او از محوطه جریمه خودی تا محوطه جریمه حریف را در این دیدار پوشش داد. با این حال آلی پنجمین کارت زرد فصلش را دریافت کرد و به همین سبب در هفته بعدی لیگ برتر از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

فیلیپه کوتینیو (لیورپول)؛ حضور 68 دقیقه ای (پیروزی 1-4 مقابل منچسترسیتی)؛ هافبک بزریلی و با تکنیک لیورپول برای چهارمین دیدار پیاپی موفق به گلزنی شد و درک متقابل خوبی را از هم تیمی اش - روبرتو فیرمینو - نشان داد.

هری کین (تاتنهام)؛ حضور 90 دقیقه ای (پیروزی 1-4 مقابل وستهم)؛ 2 گل از مهاجم جوان و ملی پوش تاتنهام موجب شد تا تعداد گل های این فصل وی به عددی دو رقمی تغییر یابد. کین همچنین به تیمش کمک کرد تا به پیشرفت چشم گیر خود در هفته های اخیر و تحت هدایت مائورو پوچتینو ادامه دهد.

جیمی واردی (لسترسیتی)؛ حضور 77 دقیقه ای (پیروزی 0-3 مقابل نیوکاسل)؛ واردی واقعاً نمی تواند دست از گلزنی بردارد! او برای دهمین بازی پیاپی گلزنی کرد تا به رکوردی که پیش از این تنها در اختیار رود فن نیستلروی بود، برسد. واردی برای این که این رکورد را به تنهایی از آن خود کند باید در هفته آینده مقابل منچستریونایتد گلزنی کند.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد