کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: تام کروز شاید بتواند قهرمان شود

خوزه مورینیو قهرمانی تیم چلسی در این فصل را به فیلم عملیات غیر ممکن تشبیه کرد.

jm2-1
خوزه مورینیو که پس از تعطیلی لیگ برای بازی های ملی، توانست یک پیروزی ارزشمند برابر نورویچ را در استمفوردبریج بدست بیاورد در مصاحبه اش پس از این بازی گفت:” چهارم شدن برا من عملیات غیر ممکن نیست،   اما اگر از من درباره قهرمانی می پرسید، می توانم بگویم عملیات غیر ممکن است و شاید تام کروز بتواند اما خیلی سخت است.”
چلسی با پیروزی امروزش اختلاف با تیم چهارم (آرسنال) را به عدد 12 رساند و نکته قابل توجه اینجاست که در پنج فصل اخیر تیم هایی که برای حضور در چهار تیم لیگ برتر تلاش می کرده اند میانگین امتیاز 72 داشته اند و چلسی برای رسیدن به آن به 58 امتیاز دیگر نیاز دارد، 19 برد و یک تساوی از 25 بازی.
مورینیو اضافه کرد:” شما باید امتیازها را از مدعیان جبران کنید، اما یکی از آن تیم ها چهارم خواهند شد و رقابت خیلی سخت است.”
خوزه در خصوص دیگو کوستا که در فصل گذشته در 13 بازی لیگش برای چلسی 11 گل به ثمر رسانده بود، گفت:” اگر گلزنی نکنید، سنگین خواهید شد. هر بازی که گل نزنید 5 کیلو به شما اضافه می شود، شما سنگین می شوید و فشار روی شما است. در نیمه اول او 2 فرصت خوب را از دست داد که دومی در دقایق پایانی نیمه اول بود و واقعا شانس بزرگی به حساب می آمد، پس گلزنی برای او مهم بود.”
او اضافه کرد:” او (کوستا) سخت کار می کند پسر خوشحالی است و همه چیز را امتحان می کند. او مثبت است اگر من بخواهم کسی را انتخاب کنم که گل پیروزی تیم را بزند، او را انتخاب می کنم.”


منبع:کانون رسمی هواداران چلسی در ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد