کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مالودا: مورینیو بدون شک بهترین مربی جهان است

ستاره اسبق فرانسوی باشگاه فوتبال چلسی در گفتگویی رادیویی از مربی حال حاضر این تیم حمایت کرد و او را بهترین مربی دنیا خطاب کرد.
فورنت مالودا چپ پای سابق چلسی در گفتگویی با ایستگاه رادیویی اسپورت 1 انگلیس درمورد تیم فوتبال چلسی و سرمربی این تیم به گفتگو پرداخت.
   
مالودا در ابتدای این گفتگو عنوان کرد:
-
مورینیو بهترین مربی حال حاضر جهان است و او به اوضاع حال حاضر چلسی از هرکس دیگری مسلط تر می باشد.تنها راه حل رفع مشکلات این تیم اعتماد به بهترین مربی جهان است. تمامی بازیکنان به مورینیو اعتقاد دارند و به زودی اتفاقات خوبی رقم می خورد.
این نکته را فراموش نکنید که صحبتهای ما در مورد قهرمان فصل گذشته انگلیس است و ستارگان این تیم نیز به زودی به شرایط خوب خود باز میگردند، به نظر من مشکلات روحی یکی از علل ناکامی این تیم تا اینجای کار است.
-
 
وی در ادامه در مورد اتفاقات تروریستی در فرانسه و حمایت انگلیس از این کشور گفت:
-
از اینکه هفته سیزدهم لیگ برتر انگلستان به یاد از دست رفتگان حوادث اخیر در فرانسه آغاز شدنشانگر این است که در همه جای دنیا تروریست محکوم است. من به عنوان یک فرانسوی از این حرکت لیگ برتر حمایت می کنم.
-
 
مالدوا در انتهای این ارتباط رادیویی در مورد وضعیت بد کریم بنزما نیز گفت:
-
از پخش این شایعات بسیار متاسف شدم، من ارتباط نزدیکی با بنزما ندارم، اما مطمئن هستم که او ربطی به این شایعات نداشته و ندارد، از رسانه ها نیز خواهش می کنم به این شایعات دامن نزنند.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد