کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: مکابی می تواند سدی برای خواسته های ما باشد

 ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برگشت برابر مکابی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد؛ او همچنین صحبت های جالبی را در مورد ال کلاسیکو بیان کرد.
چلسی که در دیدار رفت برابر مکابی تا آویو موفق به کسب پیروزی شده بود، حالا در  دیدار برگشت بازی مهمی را با توجه به جدول گروه پیش رو دارد، ژوزه مورینیو در این باره اظهار داشت:  
-
آنها شاید حریف گمنانی باشند، اما هیچ تیم بدی در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و همه ی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بی شک قدرتمند هستند، هرگز ما کار ساده ای را پیش رو نداریم، چرا که چلسی تیم بزرگی است و حریفان می خواهند برابر ما به پیروزی دست بیابند، ما حالا در شرایط بهتری قرار داریم هرچند که نیم توان هرگز در مورد شرایط آینده اظهار نظر قطعی کرد! گاها بازی عوض می شود و شما در قله موفقیت قرار می گیرید و گاهی برعکس!
در مورد دیدار ال کلاسیکو باید بگویم که ناراحت شدم، من تنها از پیروزی تیم خودم خوشحال می شوم، باید بگویم که چند ماهی است که لبخند نزده ام، فوتبال شرایط ویژه ای دارد، من هرگز در مورد تیم های ناموفق اظهار نظر نکرده ام! دهنم را بستم اما اشخاصی این اصول را زیر پا گذاشته اند.

منبع:ورزش 11
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد