کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: مکابی 0-4 چلسی / برد آسان و روحیه بخش آبی ها

دو تیم چلسی و مکابی رژیم صهیونیستی در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دیدار هم رفتند و در پایان آبی های لندن با 4 گل میزبان خود را شکست دادند. گل های بازی را کیهیل، ویلیان، اسکار و زوما به ثمر رساندند.

به گزارش بی بی سی، چلسی توانست در خانه حریف با یک برد روحیه بخش به فکر ادامه مسیر و صعود از گروه باشد. با توجه به برد دینامو کیف، آنها باید در آخرین بازی مرحله گروهی حداقل 1 امتیاز بگیرند تا به مرحله حذفی برسند. چلسی و پورتو 10 امتیازی هستند و چلسی باید در روز 9 دسامبر میزبان رقیب پرتغالی اش باشد. 

  

 

در همان ابتدای بازی، میزبان با سانتر بن هایم و ضربه سر پرتز خطرساز شد. چنددقیقه بعد حرکت ترکیبی اسکار و آزپیلیکوئتا می رفت که به گل اول بازی بینجامد ولی این گونه نشد. 


کم کم چلسی حاکم توپ و میدان شد و در دقیقه 20 به پاداشش رسید. روی کرنر ارسالی ویلیان، کیهیل جهش بلندی داشت و توپ را به تور دروازه میزبان رساند. روی ارسال آزپیلیکوئتا، کوستا با شوتی سنگین شانس خود را امتحان کرد ولی نتوانست گلزنی کند. 


حرکت خشن بن هایم و خطای او روی کوستا باعث شد داور بازی با نشان دادن کارت قرمز، او را از زمین مسابقه اخراج کند. در ابتدای نیمه دوم میزبان 10 نفره می توانست بازی را مساوی کند: داسا به پشت دفاع چلسی نفوذ کردولی نتوانست بگوویچ را مغلوب کند. 


مکابی رژیم صهیونیستی در چند نوبت دیگر هم فرصت داشت دروازه آبی های لندن را باز کند. مهم ترین آنها هم موقعیت پرتز روی ضربه آزاد زهاوی در دقیقه 59 بود که هدر رفت. 


راجکوویچ در دو صحنه پی در پی مانع گلزنی هازارد و آزپیلیکوئتا شد و بگوویچ هم در جواب، شوت زهاوی را مهار کرد. چند دقیقه بعد مورینیو پدرو را وارد زمین کرد ولی خبر بد برای چلسی در راه بود: تری مصدوم شد و مجبور شد زمین بازی را ترک کند.


ویلیان باز هم یک گل دیگر از روی ضربه آزاد به ثمر رساند تا خیال آقای خاص کمی راحت شود. چند دقیقه بعد اسکار روی سانتر بابا توانست گل سوم بازی و چلسی را به ثمر برساند. در وقت های اضافی بازی هم سانتر ارسالی اسکار از روی ضربه کرنر، با ضربه زوما (که به جای تری وارد زمین شده بود) به چهارمین گل چلسی تبدیل شد. 

حالا آنها باید منتظر دربی در برابر تاتنهام در روز یکشنبه باشند. 

 

ترکیب دو تیم:

مکابی: راجکوویچ - داسا - بن هایم - بادیاس - هاروش - پرتز - آلبرمن - بن هایم - ایگیه بور - ریکان - زهاوی 

چلسی: بگوویچ - آزپیلیکوئتا - کیهیل - تری - بابا - فابرگاس - ماتیچ - ویلیان - اسکار - هازارد - کوستا 

 

آماری بازی (سایت گل):

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد