کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: حضور تری مقابل تاتنهام مبهم است؛ مشکلی با کوستا وجود نداشت

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی 4-0 مقابل مکابی، نگران است که کاپیتان تیمش، جان تری، دیدار روز یکشنبه مقابل تاتنهام را به دلیل مصدومیتی که در این دیدار گریبان گیرش شد، از دست بدهد.
مورینیو بعد از پیروزی به BT Sport گفت:  مسلماً حضور تری در دیدار مقابل تاتنهام مبهم است. نمی خواهم تا زمان بازگشت به لندن و ارزیابی وضعیت او در این مورد صحبت کنم، اما فکر می کنم شک و تردید زیادی در مورد او وجود دارد. روز گذشته در این زمین [ورزشگاه سمی اوفر] رامیرس مصدوم شد و امروز هم جان تری مصدوم شد چون زمین واقعاً بد بود.


با این پیروزی و با توجه به شکست عجیب پورتو مقابل دیناموکیف، اکنون آبی ها در کنار پورتو صدرنشین گروه G هستند و در روز پایانی مرحله گروهی هر سه تیم شانس صعود به دور بعد را خواهند داشت. مورینیو در این باره گفت:

این پیروزی بسیار مهم بود، به خصوص به خاطر آنچه که در پورتو رخ داد. ما واقعاً به پیروزی در این مسابقه نیاز داشتیم. همچنین کسب دو پیروزی در چند روز نیز مهم بود. امیدوارم که آرامش، روحیه ها و اعتماد به نفس به تیم بازگردد. در آخرین بازی همه چیز امکان پذیر خواهد بود و در این لحظه ما موقعیت خوبی داریم.
وی در ادامه افزود:

آنها [مکابی] شایسته چنین مجازات سختی نبودند، آنها در برخی لحظات مشخص بازی خوب کار کردند. حتی با وجود 10 نفره شدن هم فرصت هایی داشتند و آسمیر بگوویچ برای مهار شوت زاهاوی واکنش زیبایی داشت.
دیگو کوستا و مورینیو بین دو نیمه هنگام ورود به تونل ورزشگاه با گفتگو و برخورد تندی با یکدیگر داشتند، و مورینیو از عدم تحرکت مهاجم خود در نیمه نخست راضی نبود، اما کوستا بعد از صحبت هایی که در رختکن صورت گرفته بود، 90 دقیقه کامل در زمین باقی ماند.

من واکنش نشان دادم. او هم همینطور. بین دو نیمه در رختکن، چند بوس و در آغوش کشیدن وجود داشت. مشکلی نیست.

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد