کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ادن هازارد نفر سوم لیست 100 بازیکن بر سال 2015 از نگاه کارشناسان ورزش 11

این 100 بازیکن را بر اساس معیارهای تعداد گل، تعداد پاس گل، تعداد کلین شیت (برای دروازه بان ها)، تاثیر گذاری در تیم، تعداد قهرمانی ها و عملکرد تیمی انتخاب کرده اند.

ادن هازارد
ادان هازارد از کارشناسان سایت ورزش 11، 1483 امتیاز دریافت کرده و در جایگاه سوم این لیست قرار گرفته است.
  
بدون شک یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر انگلیس ادن هازارد است. اما وی با چلسی اصلا شرایط خوبی را تجربه نمی کند و در این فصل 20 بار به میدان رفته و تنها توانسته است 3 پاس گل بدهد و این در مقایسه با فصل گذشته آماری ضعیفی است.

هازارد فصل گذشته به همراه چلسی موفق شد در رقابت های لیگ برتر انگلیس و جام اتحادیه به مقام قهرمانی دست یابد. این بازیکن 24 ساله فصل گذشته 52 بار برای شیر های آبی لندن به میدان رفت و 19 گل و 13 پاس گل به ثبت رساند.

ضمن اینکه کلیدی تری نقش را برای قهرمانی تیم تحت هدایت مورینیو در فصل گذشته را ایفا کرد.
هازارد در فصل 2014/15 عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس و فوتبال انگلیس را به خود اختصاصی داد.

نمایش فوق العاده هازارد در فصل گذشته باعث شده است تا برخی وی را یکی از سه نامزد نهایی بر ای کسب جایزه عنوان بهترین بازیکن سال جهان قلم داد کنند.

 

ادن هازارد


این بازیکن جوان آینده بسیار روشنی در پیش رو دارد و می تواند نام خود را برای سالیان سال بر سر زبان فوتبال دوستان بی اندازد.

هازارد در فصل جاری شرایط خوبی ندارد، اما باید این را در نظر گرفت که مشکلات چلسی بیش از یک بازیکن است، و عدم افت شاگردان مورینیو به مسائلی مختلفی ارتباط دارد که در این مطلب نمی گنجد تا به آنها بپردازیم.

 

معرفی 100 بازیکن برتر سال 2015 در 10 بخش مجزا از شماره 100 تا شماره 1 ترتیب شده است و شما کاربران گرامی می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر این 10 بخش را مشاهده فرمائید.


منبع:ورزش3

نظرات 1 + ارسال نظر
هازارد شنبه 21 آذر 1394 ساعت 08:21

واقعا عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد