کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

توصیه فرگوسن به آبراموویچ: مورینیو را اخراج نکن

پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال بریتانیا از رومن آبراموویچ خواسته که به مورینیو زمان بیشتری بدهد.



سر الکس فرگوسن در کنفرانس تک کرانچ دیسراپت که در لندن برگزار شد درباره وضعیت این روزهای چلسی و خوزه مورینیو سخن گفت:

 

 

" رومن آبراموویچ آنقدر در ده سال اخیر مربی اخراج کرده که مطمئنم درس خوبی گرفته است. او باید به خوزه اعتماد و اطمینان داشته باشد تا او بتواند شرایط را تغییر دهد.

هیچ نکته ای در اخراج یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال وجود ندارد. او دو بار قهرمان اروپا شده و در هر لیگی که حضور داشته به قهرمانی رسیده است. مورینیو جام های بزرگ زیادی برده است.


من وضعیت خوزه در ماه های اخیر را زیر نظر داشتم و چند باری هم با یکدیگر صحبت کردیم. این نخستین بار است که با عدم موفقیت مواجه شده است. اگر به کارنامه او نگاه کنید چیزی جز پیشرفت و موفقیت نمی بینید اما حالا برای نخستین بار باید با انتقادات رسانه ها روبرو شود که این چالش بزرگی برای او است. البته نشانه هایی وجود دارد که در حال بازگشت به حالت تعادل هستند اما خب روز شنبه بار دیگر شکست خوردند.


بازی آن ها مقابل بورنموث را نگاه کردم و باید با چند گل پیروز می شدند اما شکست خوردند و خوزه باید با انتقادات رسانه ها روبرو می شد. امروزه کار مربیان با توجه به نقش بزرگ رسانه در فوتبال کار آسانی ندارند. فوتبال امروز صنعت مالی بزرگی شده است. قراردادهای تلویزیونی چند بیلیون پوند ارزش دارند و رسانه ها به همه جا نفوذ کردند. هواداران فشار زیادی وارد می کنند . فوتبال امروز صنعت پر ریسکی است. مربیان به طور میانگین تنها یک سال در باشگاه ها باقی می مانند.


همه رهبران بزرگ در نهایت راه حل را پیدا می کنند. فکر می کنم که مورینیو سرانجام راه حل را پیدا می کند و آن ها به شرایط عادی بازمی گردند. من خوزه و کارهایی که انجام داده را می شناسم و واقعا تصور نمی کنم این شرایط برای مدت طولانی ادامه داشته باشد."




90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد