کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاستا: درگیری‌ام با کاسیاس جدی نبود

مهاجم چلسی اعتراف کرد درگیری جدی با کاسیاس نداشته است.
به نقل از گاردین، دیگو کاستا در مدت زمانی که چلسی بازی می‌کند، با خیلی از بازیکنان درگیر شده است. درگیری‌های او البته فقط به بازیکنان حریف ختم نشده است و در جریان یکی از دیدارهای چلسی، او در حالی که گرم کرده بود، وقتی فهمید توسط ژوزه مورینیو به زمین فرستاده نخواهد شد، کاورش را به سمت مربی تیم پرتاب کرد.
  
او درباره این اتفاق گفت: پرتاب کاور اشتباه بود. البته رابطه بسیار خوبی با مورینیو دارم و خیلی خوب با هم کنار می‌آییم. آن اتفاقی بود که در یک لحظه رخ داد. نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم. اشتباه کردم و آن را قبول دارم. درباره درگیری با کاسیاس هم باید بگویم که بیشتر شبیه یک جوک بود تا درگیری. چطور می‌توانم با کاپیتان تیم ملی اسپانیا درگیر شوم؟ چیز خاصی بین من و کاسیاس نبود.

کاستا درباره شرایطش در این فصل نیز گفت: فصل برای من خوب شروع نشد و نتوانستم خیلی خوب پیشرفت کنم. فصل قبل شرایط خیلی بهتری داشتم و بر این باورم باید نسبت به قبل پیشرفت کنم. می‌دانم باید خیلی بهتر از اینها باشم تا در یورو 2016 حضور داشته باشم. این فصل از همان ابتدا روزی دو جلسه تمرین کردم و تمرکز زیادی هم داشتم ولی مصدومیت باعث شده بود تا کمی اضافه وزن داشته باشم. این را قبول دارم کمی کند شده بودم ولی دو هفته است که بهتر شده‌ام و فعالیت زیادی در زمین دارم. در حال حاضر در بهترین شرایط قرار دارم و هیچ مشکلی برای همراهی تیمم ندارم. نتایجی که ما در این فصل کسب کردیم، به هیچ وجه در حد تیمی چون چلسی نبوده است ولی همه می‌دانیم که بازیکنانی در ترکیب هستند و مربیانی داریم که قابلیت تغییر این اوضاع را دارند. نمی‌دانم چرا در انگلیس همه از چلسی متنفر هستند ولی ما اینجا به خاطر هواداران‌مان تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

دیگو کاستا همچنین درباره بازگشت احتمالی به اتلتیکومادرید گفت: همه می‌دانند چقدر اتلتیکو را دوست دارم و چقدر به مردم این شهر و تیم اتلتیکو پایبندم. قطعا دوست خواهم داشت روزی به تیم محبوبم بازگردم ولی تا زمانی که در چلسی باشم، با تعهد بالا در خدمت تیمم خواهم بود.

منبع:ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد