کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بعد از دست رفتن همه چی، خوزه هم رفت......!!!!

اخراج اقای خاص از سوی مالک روس، غم بزرگی را بر دل هواداران چلسی انداخت.



اختصاصی کلوپ هوادان چلسی، اقای خاص برای بار دوم از سوی ابراموویچ اخراج شد تا هواداران چلسی غمی تکراری را تجربه کنند.

 

 

با اخراج مورینیو از چلسی خیلی ها غمگین شدند و خیلی ها شاد. در این بین قطعا بدخواهان او امشب جشن خواهند گرفت. و هواداران  متعصب او  امشب را در سوگ ترک سرمربی محبوبشان سپری خواهند کرد.

نتایج ضعیف مو و دسیسه های احتمالی، آه اوا کارنیرو همه و همه دست به دست هم دادند تا مرد اول هواداران چلسی بار دیگر اخراج شود. ورق بار دیگر برگشت و اقای خاص بعد از فصلی موفق به مانند حضور مقطع اولش از این تیم کنار گذاشته شد. البته در این بین خود او هم مقصر بود شاید اگر در ابتدای فصل بازیکن های تازه ای را به تیم تزریق میکرد میتوانست تیمش را و خودش را سرپا نگه دارد. اگر تیمش را از حاشیه به دور نگه میداشت میتوانست هنوز هم روی نیمکت ابی بنشیند. اما انگار تقدیر هم می خواست مو تیم را برای بار دوم ترک کند. بدشانسی ها، اتفاقات داوری، گل نزدن ها، مصدومیت ها، افت شدید بازیکنان، دفاع نامنسجم، همه و همه تنها یک چیز میخواستن، در این شب و در این تاریخ حکم اخراج مرد پرتغالی صادر شود.









امشب شب غمنگیزی برای استمفوردبریجی ها خواهد بود و خیلی از انها شاید به مانند اقای خاص نتوانند امشب را راحت بخوابند. خوزه که پس از شکست مقابل لسترسیتی درخواست فرصت بیشتری را از ابراموویچ کرد با پاسخ منفی مرد روسی رو به رو شد و حالا مرد پرتغالی باید به فکر تیمی دیگر باشد. و البته ان تیم قطعا خوشبخت خواهد بود. چون بهترین مربی جهان را روی نیمکت خود خواهد داشت. دسیسه های برخی از بازیکنان تیم در نهایت به ثمر نشست و انها حالا می توانند بخندند اگر چه در جای جای این جهان دل های زیادی غمگین و شکسته است.

شاید پس از رفتن خوزه جوی تیره تر بر استمفوردبریج حاکم شود. و شاید شوک وارده به تیم بتواند انها را از انتهای جدول جدا کند. اما نکته اینجاست که پس از گذشت سه سال هواداران پرشور چلسی برای باری دیگر باید نیمکت تیم را بدون مربی محبوب خود ببینند.

هوادران چلسی در هر جای دنیا که هستند از صمیم قلب برای اقای خاص ارزوی موفقیت میکنند و همواره برای او بهترین ها را از خدای متعال ارزو دارند. به عنوان هوادار چلسی از زحمات اقای خاص تشکر میکنیم و امیدواریم بار دیگر خنده را بر لبهای این مرد بزرگ ببینیم. آمین



((دلم خیلی پره بچه ها بعد مدتها یک پست گذاشتم و خواستم یکم تو سایت خودمو تخلیه کنم. کلا این چند وقته زندگیم خوب نبوده اتفاقات خوبی نیوفتاده برام. اما همیشه برای همه دوستان و هواداران گل چلسی بهترین ها رو خواستم. امیدوارم هر جا هستین شاد باشین..... یاعلی))

نظرات 3 + ارسال نظر
ناشناس جمعه 27 آذر 1394 ساعت 22:50

سلام به همه، من قبلأ خبرهای چلسی رو از وبلاگ چلسی نیوز دنبال میکردم ولی یه مدته دیگه نمیرم اونجا چون اونجا پاتوق طرفدارنماها شده! یه عده از رفتن مورینیو جشن گرفتن! دشمنای چلسی! یارو قبلأ با اسم کیوان از زنجان پیام میزاشت بعد کامران از لندن شد بعد شد پرتقال خونی حالا که مورینیو رفته شده مسیر سبز یه عده هم مثل مگس دور ... دورش جمع شدن و اسمشونو گذاشتن طرفداران واقعی چلسی! همه هواداران انگلیسی چلسی که پول خرج تیم میکنن و کل بلیطای فصلو خریدن طرفدار مورینو هستن این مردتیکه جشن گرفته! خسته نباشید و بچاپید.

admin: سلام سپاس از شما
بله دوست عزیز وب که مدیریش یه بارسائی(ایمان علاودین - مدیر بارسا نیوز ) باشه ازش چیزی بیشتر از این انتظار نمیشه داشت.

پیمان جمعه 27 آذر 1394 ساعت 12:27

سلام داش سعید.منم مثل شما داغون شدم چون فکرمیکردم ژوزه ده سال دیگه مربیمونه ویه دهه ی پرافتخار دیگه برامون میسازه ولی ...من عاشق چلسی ام وچلسی بخش زیادی اززندگیمه وشاید همه ی زندگیم.بعضی وقتا به این فکر میکنم که این علاقه بیش از حد من به چلسی طبیعیه یانه واین درسته که بعد از رفتن ژوزه از چلسی من مثل یه بچه گریه کنم وزندگیم تحت تاثیر قراربگیره یانه.به شدت ناراحتم طوری که همسرم از دستم شاکی شده.تنها چیزی که ارومم میکنه داشتن همدردهایی مثل شماس.به نظر توسایتتون باید تیتر میزدین چلسی یتیم شد...اما داش سعید ادمی به امید زنده است تاابدچشم به راه ژوزه میمونم

Saeed m.h: سلام پیمان جان. امیدوارم از غمت کم بشه و روز های اروم به زندگیت برگرده. همیشه همه چی اونطور که ما میخوایم پیش نمیره. نمیتونیم اینده رو پیش بینی کنیم. شاید این خواست خدا بوده و برای مورینیو هم بهترین همین بوده . فک میکنم خیلی داشت این اواخر شکسته میشد. حداقل اینطوری خود مورینیو هم در ارامشه و همه ما بهترین ها رو برای چلسی و مورینیو میخوایم. امیدوارم این اتفاق هم برای خوزه پایانی خوش داشته باشه هم برای چلسی. قسمت همین بود . امیدوارم برای بار سومی هم این مربی رو روی نیمکت ببینیم اما اون زمانی که مثل دوره اول همه بازیکن ها با جون دل براش بازی کنن. نه اینکه بر خلاف دستوراتش کار کنند.

Hadi جمعه 27 آذر 1394 ساعت 09:56

Saeed m.h:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد