کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کارانکا: گواردیولا در مورد انگلیس از من سؤال کرد؛ مورینیو بهترین است

آیتور کارانکا، سرمربی تیم میدلزبرو فاش کرد که پپ گواردیولا، سرمربی تیم بایرن مونیخ از او در مورد انگلستان سؤال کرده است.
قرارداد گواردیولا با بایرن مونیخ در پایان فصل به اتمام می رسد و سرمربی اسپانیایی اعلام کرده که این هفته در مورد آینده خود شفاف سازی خواهد کرد. دو تیم شهر منچستر جزو مشتریان جدی این مربی 44 ساله هستند و اکنون کارانکا در مصاحبه با Mirror می گوید:
  
فکر می کنم گواردیولا به انگلستان خواهد آمد چون او مربی بزرگی است. او از من در مورد این کشور و همه چیز آن سؤال کرد. به او گفتم که اگر به اینجا بیاید فوق العاده خواهد بود، بنابراین فکر می کنم روزی به اینجا خواهد آمد.
از گواردیولا به عنوان یکی از گزینه های هدایت چلسی پس از اخراج ژوزه مورینیو نیز نام برده می شود، و کارانکا که در رئال مادرید دستیار سرمربی پرتغالی بود در این باره گفت:

ژوزه بهترین است. این خبر من را شگفت زده کرد. این اولین باری است که او در چنین شرایطی قرار می گیرد. او هنوز هم بهترین مربی دنیاست.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد