کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مدیر فنی چلسی: اختلاف آشکاری بین مربی و بازیکنان ایجاد شده بود و ما تصمیم گرفتیم وارد عمل شویم

باخت های چلسی کار دست آقای خاص داد و او برای دومین بار مجبور به ترک استمفوردبریج شد.

 به گزارش گاردین مدیر فنی باشگاه چلسی انگلیس به توضیح روندی پرداخته است که به رفتن ژوزه مورینیو از باشگاه انجامید. 

  

میشل امنالو، مدیر فنی باشگاه معتقد است اختلاف آشکار او با بازیکنان باعث شد در نهایت این تصمیم اتخاذ شود. به نظر می رسد با این اوصاف، چلسی دوباره هیدینگ را به عنوان سرمربی موقت منصوب کند و در تابستان به دنبال یک گزینه دائمی باشد. در صدر این لیست، سیمئونه از اتلتیکو مادرید، گواردیولا از بایرن مونیخ و کونته از تیم ملی ایتالیا حضور دارند. 


گفته می شود مورینیو ابتدا ناهار روز پنجشنبه را به همراه تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان اصلی تیم صرف کرده است. این مهمانی برای کریسمس برگزار شده بود. سپس او جلسه ای کوتاه با مدیرعامل باشگاه، بروس باک، و نایب رئیسش اگن تننبائوم داشته است و خروجی این جلسه جدایی مورینیو از چلسی بوده است. مورینیو موفق ترین مربی تاریخ چلسی است ولی به خاطر نتایج ضعیف چلسی در فصل جاری لیگ برتر و اختلاف 1 امتیازی با منطقه سقوط، خیلی ها پیش بینی می کردند مالک روس دیر یا زود دستور به اخراج او صادر کند. 


در واقع اظهارات او بعد از باخت برابر لستر و اشاره به خیانتی که نسبت به کارش انجام شده است، نشان می داد او فهمیده بازیکنان (یا دست کم بعضی از آنها) دیگر به صحبت هایش توجه نمی کنند. 


مدیر فنی باشگاه در این باره اظهار داشت:


تمدید قرارداد مورینیو تا 4سال دیگر نشان می دهد آنچه امروز اتفاق افتاد اصلا از پیش برنامه ریزی شده نبود و هر آنچه انجام گرفته تنها برای حفاظت از منافع باشگاه بوده است. طبیعتا ما به او علاقه مند هستیم و از تمام تلاش هایش سپاسگزاریم و می دانیم با او چلسی به افتخارات متعددی رسیده است. اما نمی توان این نکته را هم فراموش کرد که نتایج اخیر چلسی اصلا خوشایند نبوده است. اختلاف آشکاری بین مربی و بازیکنان ایجاد شده بود و ما تصمیم گرفتیم وارد عمل شویم. مالک باشگاه به خاطر حفظ منافع باشگاه مجبور به اتخاذ تصمیمی سخت شد. ما 1 امتیاز با منطقه سقوط فاصله داریم و هر طرفدار باشگاه می داند که وضعیت بحرانی است. ما هم مجبور بودیم اقدامی انجام دهیم. 

وی درادامه به صورت تلویحی به دفاع از بازیکنان تیم پرداخت:


ما همان بازیکنانی را در اختیار داریم که فصل گذشته قهرمان لیگ برتر و جام اتحادیه شدند. آنها به سختی تلاش کردند و موفقیت برای باشگاه کسب کردند. بازیکنان ما هرآنچه مربیان دستور دادند در زمین اجرا کردند. در چنین شرایطی به راحتی می توان بازیکنان را مقصر دانست ولی باشگاه چنین برداشتی ندارد و آن را نمی پذیرد. ما می دانیم که باز بازیکنان ما تلاش خواهند کرد تا در جدول صعود کنیم چون آنها می دانند که مسئول هستند به همه نشان دهند در مورد آنها اشتباه کرده اند. 

به نظر می رسد هیدینگ از روز جمعه هدایت چلسی را به طور موقت به عهده خواهد گرفت. او در سال 2009 هم ماموریتی مشابه را به انجام رساند و چلسی را به قهرمانی FA cup رساند. 


از سوی دیگر مسئولان چلسی اگر می خواهند از سیمئونه در تیم خود استفاده کنند اول باید 15 میلیون پوند غرامت به باشگاه اتلتیکومادرید بپردازند. و بعد باید رضایت او را جلب کنند از باشگاهی که در لیگ قهرمانان حاضر است به باشگاهی بیاید که به احتمال زیاد فصل بعد در لیگ قهرمانان غایب خواهد بود. 


بایددید آبراموویچ چه نقشه هایی برای چلسی در سر می پروراند. او از سال 2003 که مالک چلسی شد تحولات زیادی صورت داده و در کنار هزینه کردن رقم های سرسام آور، 8 بار دستور به اخراج سرمربی تیم صادر کرده است. 


:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد