کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

خورخه مندس: کارنامه مورینیو گویای همه چیز است؛ او هنوز هم بهترین است

خورخه مندس، مدیر برنامه مشهور پرتغالی بعد از اخراج ژوزه مورینیو به حمایت از این مربی پرداخته و او را هنوز هم بهترین می داند.
عصر امروز مورینیو 7 ماه بعد از قهرمان کردن چلسی در لیگ برتر به دلیل نتایج ضعیف در فصل جاری با توافق دو جانبه از چلسی جدا شد و مندس در مصاحبه با روزنامه پرتغالی A Bola راجع به این مسئله گفت:
  
ژوزه مورینیو از آنچه که بوده است، تغییر نخواهد کرد و علیرغم ترک چلسی هنوز هم بهترین مربی دنیاست. زمانی که مورینیو برای اولین بار چلسی را ترک کرد، چالش بزرگی را پذیرفت و کاری که هیچکس در دنیای فوتبال باور نداشت که بتواند را انجام داد و آن قبول کردن هدایت اینتر و رساندن آنها به قهرمانی چمپیونزلیگ، سری آ و کوپا ایتالیا بود که حقیقتاً دستاوردی قابل توجه است.
سپس او به رئال مادرید رفت و یک قهرمانی تاریخی در لیگ اسپانیا به دست آورد و تمام رکورد های ممکن را مقابل یک بارسلونای فوق العاده شکست و کوپا دل ری را نیز کسب کرد. امروز، مورینیو هنوز هم فردی است که هدایت قهرمان لیگ برتر را به عهده داشته است و به کسی نیاز ندارد که از او دفاع کند چون تکرار می کنم، او کارنامه ای شگفت انگیز دارد که بدون شک گویای همه چیز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد