کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین مصاحبه مورینیو: بهتر از چیزی هستم که فکر می کردم!

ژوزه مورینیو پیش از اخراج اعتقاد داشت که در دوره ای مفید برای آینده مربیگری اش حضور دارد.
مورینیو پس از یکی از بدترین دوره های مربیگری خود در باشگاه چلسی و به دلیل عدم توانایی در بهبود وضعیت، امروز این باشگاه را ترک کرد.
  
به گزارش FFT مورینیو در آخرین کنفرانس خود گفت:

باید بگویم که تجربه خوبی است. تجربه ای که دیر و پس از پانزده سال از راه رسید. باید با آن زندگی کنم و کنار بیایم. این هم بخشی از بلوغ است. در ابتدای کارم می دانستم که روزی با این وضعیت روبرو می شوم و پس از آن وضعیتم بهتر خواهد شد. دارم یاد می گیرم. در مورد خودم. در مورد بازیکنانم همه چیز را یاد می گیرم. در مورد خودم هنوز باید چیزهایی را یاد بگیرم. این موقعیت برای من مهم است. من بهتر از چیزی هستم که فکر می کردم. ترجیح می دهم (به جای قهرمانی ها اروپا) با تمام دوره مربیگری ام قضاوت شوم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد