کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فن خال: برکناری مورینیو مرا شگفت زده کرد

سرمربی شیاطین سرخ از اخراج شاگرد سابقش شوکه به نظر می رسد.

به گزارش ساکر وی، مدیرفنی باشگاه چلسی "مایکل امنالو" اختلافی قابل لمس بین مورینیو و بازیکنان چلسی را یکی از دلایل اصلی بر کناری این مربی بر شمرده است.

  

حال فن خال در دفاع از شاگرد اسبق اش در بارسلونا، ضمن ستایش این مرد پرتغالی به خاطر رکورد هایش، اضافه کرد که علی رغم نتایج ملال انگیز چلسی، انتظار اخراج این مربی را نداشته است. وی در این خصوص تصریح کرد:


این شوکی بزرگ برای من بود؛ انتظار چنین واقعه ای را نداشتم. او مربی فوق العاده ای است، با رکوردهایی که کسی در دنیای فوتبال توانایی رسیدن به آن ها را نداشته است. اما چنین اتفاقاتی امکان پذیر است. همان طور که من در کنفرانس های خبری قبلی ام گفته ام، برای مربی و دستیارانش نکته اصلی همیشه نتایج ابتدایی و سپس هماهنگی بین بازیکنان است. من نمی توانم درباره جریاناتی که در چلسی در حال به وقوع پیوستن است، قضاوت کنم اما من شگفت زده شده ام. همین است. ما می دانیم، خوزه می داند، که دنیا همین است.

صحبت از نا هماهنگی فن خال و شاگردانش پیش آمد. قهرمان 20 دوره لیگ برتر در 5 دیدار اخیرش طعم پیروزی را نچشیده است و حتی خود مورینیو نیز به عنوان جانشین فن خال به منچستر مرتبط شده است.


زمانی که از فن خال درباره شرایط روحی حاکم بر رختکن تیم اش پرسیده شد، وی اعتراف کرد که نیاز دارد تا نتایج تیمش را بهبود بخشد:


خوب است که من بار ها این را گفته ام. من مقالاتی را دیدم که این گونه نبود (خلاف صحبت های من نگارش شده بود). پس (صحبت در این باره) کمی دیوانگی است. من کاملا به عوامل و بازیکنانم ایمان دارم. اما ما باید نتیجه بگیریم. ما باید پیروز شویم. این را می دانیم، بازیکنان این را می دانند، من این را می دانم. بنابراین جای هیچ شکی نیست. وقتی شما بیش از حد شکست می خورید (علی الخصوص برای من) این شبیه پایان جهان است.

گفتنی است شاگردان لویی فن خال ساعت 18:30 روز شنبه در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای نوریچ خواهند بود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد