کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دو دستگی میان هواداران رئال مادرید بر سر بازگشت مورینیو

خبر بازگشت احتمالی مورینیو به رئال مادرید باعث به وجود آمدن دودستگی بین هواداران رئال مادرید شده است.
وب سایت AS، روز جمعه یک نظرسنجی برای ارزیابی واکنش هواداران رئال مادرید به بازگشت احتمالی مرد پرتغالی به تیمشان  را ترتیب داد. با توجه به این که بیش از 2 سال از ترک برنابئو توسط مورینیو می گذرد، تنها نیمی از شرکت کنندگان اعلام کردند که از بازگشت ژوزه به کمپ مادریدی ها خوشحال می شوند.
  
AS در نظرسنجی خود پرسیده بود که: "آیا شما موافق جایگزین کردن مورینیو به جای بنیتز هستید؟" 49.5 درصد از 19103 رای ثبت شده جواب مثبت دادند. مورینیو همواره در پاسخ به پرسش "احتمال حضور دوباره اش در مادرید" جواب مثبت داده بود، مشخصاً او می خواهد کار ناتمامش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را به سرانجام برساند.
در برنابئو هنوز هم افرادی به مورینیو وفادار هستند در حالی که وی در 3 سال حضورش در رئال مادرید افتخارات چندانی کسب نکرد (یک لالیگا، یک کوپا دل ری و یک سوپر کاپ).

هر چند ژوزه مورینیو در مادرید، همان اندازه ای که حامی دارد، مخالف هم دارد. توجیه آنها رفتار و نحوه برخورد  ژوزه و همچنین رابطه نامناسبش با ستارگان تیم است. در آخرین فصل حضور وی در مادرید، بارسا با 15 امتیاز فاصله با رئال مادرید قهرمان شد و همچنین تیم ژوزه فینال کوپا دل ری را در برنابئو به اتلتیکو واگذار کرد.

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد