کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هیدینک در حال مذاکره با چلسی است ولی فردا روی نیمکت تیم نمی نشیند

اس هیدینک هلندی به لندن رفته تا مذاکرات برای قبول سکان هدایت چلسی تا پایان فصل به نتیجه برسد ولی او فردا روی نیمکت تیم نخواهد نشست.
به گزارش اسکای اسپورتس، هیدینک خوشحال است که دوباره به انگلیس سفر کرده اما بر این نکته تاکیددارد که هنوز هیچ توافق قطعی صورت نگرفته است. 
  
استیو هالند و ادی نیوتون مدیریت تمرینات چلسی در روز جمعه را برعهده داشتند و هنوز مشخص نیست مربی تیم در بازی با ساندرلند چه کسی خواهد بود. 

هیدینک در مصاحبه با فاکس اسپورتس هلند اظهار داشت:

ما هنوز در حال مذاکره هستیم و من باید همه چیز را بررسی کنم. باید دید تیم دقیقا چه موقعیتی دارد. من قبل از تصمیم گیری باید تمام جوانب را بررسی کنم. من در مورد بعد فنی تیم باید تمام اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشم. اما همه چیز تازه شروع شده و نمی توان نظر قطعی داد. شاید چندین ساعت یا چند روز دیگر به نتیجه برسیم که من این مسئولیت را قبول می کنم یا نه. آنها (مورینیو و چلسی) تازه دیروز از هم جدا شدند. اما اگر در مورد برگشت به لیگ برتر می پرسید طبیعتا لیگ برتر همیشه عالی ست.   
وی در ادامه در مورد اینکه آیا فردا از سکوها شاهد بازی چلسی خواهد بود یا نه افزود:

همه چیز به روند مذاکرات بستگی دارد. بله شاید شرایطی پیش بیاید که من بازی را در استادیوم تماشا کنم. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد