کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کلوپ: نمی دانم چرا من باید کسی باشم که در مورد چلسی از او سوال می کنید

قرمزها در بازی آخر هفته به مصاف واتفورد خواهند رفت.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در صحبت های امروز خود در کنفرانس خبری، نسبت به اخراج ژوزه مورینیو واکنش نشان داد.
  
به گزارش TIA سرمربی آلمانی گفت: 

وضعیت غم انگیزی است که رابطه ای خوب مانند رابطه چلسی و مورینیو باید تمام شود. برای ژوزه بهترین ها را آرزو می کنم. فکر می کنم خوب باشد که او زمانی را به خود اختصاص دهد و کمی استراحت کند. گاهی فوتبال به این شکل است. نمی دانم چرا من باید کسی باشم که در مورد چلسی از او سوال می کنید. آن ها کارهای زیادی انجام دادند اما جواب نداد. این به مانند وضعیت من در دورتموند است. سخت است که متفاوت از انتظارات باشید. به دلایل مختلف هر کدام از مربیان لیگ برتری تحت فشار هستند. همه تیم ها به خاطر وجود پول (زیاد) کیفیت خوبی دارند. همین باعث می شود بازی ها نزدیک باشد. این باعث می شود لیگ برتر، لیگ جذابی باشد. باید با تمام تمرکز در زمین باشید و بدانید که اوقات لذت بخش کمی در طول فصل پیش می آید. می توانید در هر زمینی برنده شود اما همینطور ممکن است در هر جایی بازنده شوید. 
او پس از تساوی با وست بروم گفت که تیم حریف فقط روی توپ های هوایی حساب باز کرده بود.

می توانم به خاطر  آن حرف ها عذر خواهی کنم. احساساتی شده بودم و تونی پولیس هم شرایط مشابهی داشت. مشکل بزرگی وجود نداشت. بعد از بازی می خواستم با تیمم باشم. یادم رفت با او دست بدهم، همین. برای کار پولیس احترام قائلم اما می خواستم در کنار بازیکنانم باشم. وقتی به بهترین کیفیت می رسید که از نظر روحی در بهترین وضع باشید.  در آن 98 دقیقه همه چیز متفاوت است. 
در مورد بنتکه:

وضعیت به این شکل است که او اگر سانتر های کافی دریافت نکند اعتماد به نفس نخواهد داشت. این درست نیست. تفاوتی بزرگ بین بازی ما و استون ویلا وجود دارد. مصدوم شد و هنوز آماده نیست. مهاجمان زیادی نداریم پس باید بین آن ها انتخاب کنیم. به عنوان مهاجم می خواهید که در پنج یاشش بازی پیاپی بازی بازی کنید. در ویلا وقتی آماده بود و بازی می کرد شرایط متفاوت بود.  او بازی ها و گل های خوبی داشته اما احساس می کنم هرگز کسی در ویلا بهترین وضعیت بنتکه را ندیده است. هنوز برای پیشرفت به اندازه کافی جوان هست و همین را مد نظر قرار می دهیم. 
وضعیت مصدومان:

وضعیت مصدومان به مانند هفته قبل است اما میلی (جیمز میلنر) را هم نداریم و این بسیار بد است. مشکل او از ماهیچه است، چه می توانم بگویم. فکر می کنم چند روزی بیرون باشد. اسکن گرفتیم و نمی خواهیم ریسک کنیم. نمی دانم تا کی بیرون است اما در بازی پیش رو حضور ندارد. مصدومیت لوورن جدی نیست.  اگر بتواند در هفته آینده تمرین کند مقابل لستر می تواند در ترکیب باشد اما قطعا به بازی های بعدی می رسد. پیشرفت سریعی داشته و بهتر می شود. 

منبع:طرفداری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد