کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گولیت: واضح بود که مورینیو به پایان راه رسیده است

بازیکن اسبق آبی ها به تشریح اوضاع اخیر این باشگاه پرداخت.

رود گولیت در مصاحبه اختصاصی اخیرش با وب سایت گل، به گونه ای صحبت می کند که انگار از اخراج آقای خاص (با توجه به شرایط اخیر چلسی و شایعات مرتبط با این باشگاه) متعجب نشده است.

  

خب، البته که اخراج هر مربی ای مصیبت بار است. من می توانم خودم را در چینن موقعیتی تصور کنم. البته این بستگی دارد که چه مدت طول خواهد کشید تا شما شرایط را رو به راه کنید. فکر می کنم شما می دانید که آن ها این فرصت را به مورینیو دادند تا در ظرف 9 مسابقه شرایط را رو به راه کند.

گولیت در ادامه درباره چگونگی پایان عصر مورینیو در استمفوردبریج خاطر نشان کرد:


اگر شما نگاهی به بازخورد ها و نظرات پیرامون معضلات اخیر چلسی داشته باشید، می توانید ببینید که دوره او در حال اتمام بود. مخصوصا طی ماه های اخیر که مورینیو علنا بازیکنانش را به کم کاری و خیانت متهم کرد.

گولیت در رابطه با ظرفیت های موجود در چلسی گفت که این باشگاه از پتانسیل لازم برای قهرمانی برخوردار است؛ اما به رهبری نیاز دارد که آن ها را رو به جلو براند، نه این که همانند آقای خاص در مطبوعات بازیکنان خود را سرزنش کند. او اضافه کرد:


البته که همه این شرایط با مربی آغاز می شود. سرخوردگی و عدم اعتماد به نفس؟ شکست در حرکت رو به جلو؟ این چیزی است که او (مورینیو) مسئول آن است و ما درباره آن چیزی نمی دانیم. 

در پایان گولیت درباره شرایط چلسی برای ادامه فصل گفت:


صحبت در این باره دشوار است. چیزی که باید به آن توجه کرد این است که این بازیکنان سال قبل به عنوان قهرمانی دست یافتند بنابراین نمی توان گفت شرایط آن قدر ها هم بد است. اما شما باید این را به خاطر بسپارید که شما نمی دانید چه اتفاقاتی پشت درهای بسته رخ داده است. من فکر می کنم چیزی فراتر از یک مشکل پشت آن در بسته وجود داشته باشد. چیزی در آن جا درست نیست؛ این چیزی است که شما می توانید ببینید.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد