کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: هیدینک می تواند چلسی را به بالای جدول بازگرداند

دروازه بان بلژیکی چلسی تردید کمی در مورد موفقیت گاس هیدینک، سرمربی جدید چلسی در این تیم دارد.

تیبو کورتوا معتقد است که گاس هیدینک می تواند تیمش را به جمع تیم های بالانشین لیگ برتر انگلیس در ادامه رقابت ها بازگرداند.

  

کورتوا در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه چلسی در مورد سرمربی جدید تیمش گفت:


او پیش از این در چلسی حضور داشته است و کارش را خوب انجام داده است و فکر می کنم که او مربی خوبی است. امیدوارم که با هم بتوانیم به بالای جدول بازگردیم و ما بی صبرانه منتظر شروع کار با او هستیم. ما می دانیم که باید واکنش نشان دهیم . ما شروع مجدد خوبی را با غلبه بر ساندرلند داشته ایم و باید در ادامه بهتر شویم. هر چیزی که تا کنون اتفاق افتاده است، در گذشته می ماند و حالا ما می خواهیم که با مربی جدید سخت کار کنیم و بتوانیم در مقابل واتفورد نتیجه خوبی را کسب کنیم. 

 فصل گذشته دیدیم که چه کیفیت بالایی داریم و ما بخاطر آن قهرمان شدیم. فکر نمی کنم چیز زیادی تا کنون تغییر کرده باشد. ما چه به عنوان بازیکن چه به عنوان یک تیم، فصل گذشته در بالای جدول قرار داشتیم بنابرین امیدوارم که قدم به قدم به بالای جدول صعود کنیم و ببینیم که در چه رتبه ای می توانیم فصل را به پایان برسانیم.

کورتوا در مربی سرمربی سابق تیمش، مورینیو نیز گفت:


بدیهی است، زمانی که یک مربی می رود، وضعیت دشوار است. همه از آنچه که اتفاق افتاد ناراحت هستند. زیرا ما خوب بازی نکردیم و نتوانستیم پیروزی های زیادی را کسب کنیم. بنابراین باید جبران کنیم و بهتر شویم. بدیهی است که ما برای باخت بازی نمی کردیم، اما ما هم مسئول نتایج بد تیم هستیم. ما بازیکنان با کیفیتی در اختیار داریم بنابراین نباید در رتبه 15 جدول باشیم.  


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد