کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

حمایت پدرو از فابرگاس: او برمی گردد

پدرو، مهاجم اسپانیایی چلسی انگلیس می گوید هو شدن فابرگاس در بازی با ساندرلند فشار زیادی روی هم وطنش وارد کرده ولی او ایمان دارد فابرگاس برمی گردد.
به گزارش Goal، فابرگاس در بازی چلسی-ساندرلند توسط هواداران آبی های لندن هو شد و پدرو می گوید او می تواند این موضوع را پشت سر گذاشته دوباره به فرم خوبش برگردد. 
  
بازی با ساندرلند اولین بازی چلسی بعد از برکناری مورینیو بود و طرفداران تیم علی رغم برد 3-1 تیم شان به هو کردن کوستا و فابرگاس پرداختند. در چند بنر هواداران چلسی هم نام کوستا، فابرگاس و هازارد به عنوان سه موشی که باعث شدند مورینیو اخراج شود به چشم خورد. ولی پدرو که در بارسا هم هم تیمی فابرگاس بوده می گوید سسک قدرت روانی لازم برای پشت سر گذاشتن این مساله را دارد:

روز سختی برای او بود ولی سسک می تواند این مساله را پشت سر بگذارد. او قدرت روانی بالایی دارد و همیشه آماده رقابت است. فابرگاس یک بازیکن شاخص است که روحیه واقع یک برنده را دارد و ما خوشحالیم که او را در تیم داریم. من حال طرفداران تیم را می فهمم. این شرایط برای ما بازیکنان هم بسیار دشوار است. اما ما پیروزی مهمی کسب کردیم. طرفداران امسال عالی کار کرده اند و این فصل هم از ما حمایت کرده اند. من نمی توانم چیزی علیه انها به زبان بیاورم چون همه ما در کنار هم هستیم. 
وی در مورد ژوزه مورینیو افزود:

او مربی بزرگی است. برای همه ما سخت است که بدون او به راه مان ادامه دهیم. 

منبع:طرفدرای
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد