کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

واکنش سیمئونه به پیشنهاد چلسی

سرمربی اتلتیکو مادرید به شایعه جدایی‌اش از این تیم و پیوستن به چلسی واکنش نشان داد.

به نقل از EFE، دیگو سیمئونه طی مدت حضورش روی نیمکت اتلتیکو مادرید، عملکرد درخشانی از داشته است. تا قبل از آمدن سیمئونه به اتلتیکو مادرید، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هواداران این تیم رویای بزرگی به شمار می‌آید و توان رویارویی با تیم‌های بزرگی چون رئال مادرید و بارسلونا را نداشتند.

 

 

اما با آمدن سیمئونه، همه چیز تغییر کرد و این مربی آرژانتینی توانست در نخستین تجربه مربیگری خود در فوتبال اروپا، فوتبال دو قطبی در اسپانیا را به هم زد و اتلتیکو مادرید را قهرمان لالیگا کرد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافت.


در حال حاضر اتلتیکو مادرید به تیمی مدعی در فوتبال اسپانیا و اروپا تبدیل شده و این اتفاق بدون شک به خاطر حضور مربی بزرگی چون سیمئونه در راس کادر فنی این تیم است. عملکرد خوب این مربی آرژانتینی باعث شده است تا او مشتریان زیادی داشته باشد.


چلسی یکی از تیم‌هایی است که خبرهای زیادی درباره علاقه سران آن به جذب سیمئونه منتشر می‌شود چرا که تفکرات سیمئونه به لیگ جزیره بسیار نزدیک است و می‌تواند در این لیگ نتایج درخشانی به دست آورد.


به نظر می‌رسد «ال چولو» دوست دارد در اتلتیکو مادرید باقی بماند. سیمئونه در واکنش به اینکه در لیگ انگلیس مربیگری خواهد کرد یا نه به صحبت پرداخت و گفت: چرا باید برای مدتی طولانی در اتلتیکو مادرید باقی نمانم؟ اتلتیکو باشگاهی است که می‌خواهم. اینجا یک خانواده واقعی هستیم و بسیار سخت است این تیم را ترک کنم.


او ادامه داد: اعتراف می‌کنم مشکلاتی در تیم‌مان داریم. بعضی از بازیکنان عصبانی هستند که چرا کم بازی می‌کنند. بعضی دیگر بسیار عصبانی هستند که چرا اصلا بازی نمی‌کنند. در اینجا نقش پدر را بازی می‌کنم و باید بتوانم همه آنها را آرام کنم.


این مربی آرژانتینی در ادامه صحبت در مورد مشکل تیمش در خط حمله پرداخت و گفت: دلیلی برای نگرانی وجود ندارد اما این یک واقعیت است که در خط حمله، نیاز به گل زدن بیشتر داریم. فرناندو تورس با تمام وجود تلاش می‌کند. او برای از بین بردن فشاری که رویش است، نیاز به زدن گل دارد.


اتلتیکو مادرید با 35 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد. این تیم در هفته شانزدهم برابر مالاگا تن به شکست داد اما اگر نمی‌باخت،‌ می‌توانست به صدر جدول رده بندی برسد.


منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد