کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

رومنیگه : تیم آینده گواردیولا را می دانم

کارل هاینتس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت می داند پپ گواردیولا پس از جدایی از این تیم ، هدایت چه تیمی را بر عهده خواهد گرفت.
رومنیگه روز یکشنبه اعلام کرد گواردیولا با پایان مدت قراردادش در انتهای این فصل از بایرن جدا خواهد شد و کارلو آنچلوتی هدایت باواریایی ها را در دست خواهد گرفت.  
این در حالی است که شایعات جدی درباره احتمال پیوستن پپ به منچستر سیتی وجود دارد و با توجه به حضور دو تن از مدیران پیشین باشگاه بارسلونا در این باشگاه انگلیسی این احتمال قوت بیشتری می گیرد.
با این حال مانوئل پیگرینی هنوز سرمربی سیتیزن هاست و تا فصل 2017-2016 با سیتی قرارداد دارد و با توجه به جدایی مورینیو از چلسی و شرایط بد منچستر سیتی تحت هدایت لوییس فان خال برخی گزارش ها نیز از احتمال حضور گواردیولا روی نیمکت یکی از دو تیم چلسی و منچستر یونایتد حکایت دارد.
با این وجود رومنیگه می گوید می داند که این سرمربی اسپانیایی فصل آینده هدایت کدام تیم را عهده دار خواهد شد.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت : «فکر می کنم می دانم که پپ گواردیولا به چه تیمی خواهد رفت.با این حال اعلام این موضوع را بر عهده خود او یا باشگاه جدیدش می گذارم».
وی در ادامه افزود : «دو هفته پیش او نزد من آمد و گفت به دنبال یک چالش جدید است و به گونه ای از من عذرخواهی کرد.این کار برای پپ دشوار بود و با این حال من از کار او ناامید نشدم».
رومنیگه در پایان تصریح کرد : «من شاهد بوده ام که گواردیولا به بایرن و هواداران این تیم علاقمند بود».

منبع:iribnews.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد