کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آنچلوتی: مورینیو نتوانست انگیزه را به بازیکنان بازگرداند

سرمربی فصل آینده بایرن مونیخ، معتقد است که مورینیو تاوان اینکه نتوانسته به بازیکنان چلسی انگیزه بدهد را با اخراجش از این تیم داده است.

هفته گذشته سران باشگاه چلسی پس از اینکه این تیم تحت هدایت مورینیو در رده شانزدهم جدول قرار گرفته بود، تصمیم به برکناری وی گرفتند. آنچلوتی در گفتگو با سایت گل در این باره گفت:

  

سخت ترین وظیفه در مربیگری این است که تیم را با انگیزه نگه دارید، چراکه طبیعی است در هر گروهی، چه موفق و چه ناموفق، مشکلاتی هست که قابل حل نیست. وقتی تیم خوب کار می کند، ریسک آرامش پذیری وجود دارد و وقتی تیم بد کار می کند، فقدان اعتماد به نفس احساس می شود. مربی باید بتواند در چنین شرایطی میان این دو وضعیت تعادل ایجاد کند و بتواند اعتماد به نفس تیم را بالا ببرد. به نظرم بخشی از اخراج مورینیو، تاوان همین مسئله بود، تیم مانند فصل گذشته کارش را آغاز نکرد وبه نظرم در مجموع او تاوان اینکه نتوانست به بازیکنان چلسی انگیزه بدهد را داد.  

آنچلوتی که  پس از مربیگری در فرانسه، ایتالیا، انگلیس و اسپانیا اکنون در آلمان نیز مربیگری خواهد کرد، گفت:


باور دارم که پس از جام جهانی 2006، در آلمان سرمایه گذاری های زیادی شده است و استادیوم ها بازسازی شده اند و آن ها تیم یکدست و رقابتی در سطح اروپا به وجود آورده اند.شیفته جو استادیوم های آلمان هستم و هواداران آلمانی  فضای خوبی در کنار مسابقات فوتبال ایجاد می کنندو این چیزی است که من را شیفته کرده است.  

 

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد