کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

به دلیل اتهام کم کاری؛ وینگر سابق چلسی از سسک فابرگاس عذرخواهی کرد

یکی از خبرهای آن روز های آخر ژوزه مورینیو این بود که یکی از بازیکنان چلسی ترجیح می دهد که تیم ببازد.
شایعه ها و صحبت هایی در این خصوص اشاره به این داشتند که بازیکن خاطی سسک فابرگاس بود.  اخیرا خبر رسید که به دلیل آن خبر و اتهامی که از سوی هواداران به فابرگاس وارد شده، این هافبک اسپانیایی قصد دارد از پت نوین شکایت کند. 
  
به گزارش گاردین، خبر مورد اشاره را گری ریچاردسون خبرنگار BBC  در برنامه Sportsweek  در ماه نوامبر کار کرده بود اما هفته پیش در رادیو 4  پت نوین وینگر سابق چلسی، اورتون و تیم ملی اسکاتلند با استناد به آن خبر گفت که؛ بله آن بازیکن سسک فابرگاس بوده، اینطور نیست؟ 

فردی که خود را سخنگوی سسک معرفی می کرد، بلافاصله این موضوع را رد کرد. در روز دوشنبه بود که خبر رسید فابرگاس از نوین شکایت خواهد کرد. شب گذشته  نوین در ستونی در وبسایت باشگاه چلسی نوشت که آن صحبت افراط بوده و فابرگاس درگیر رفتاری ناعادلانه شده است. نوین گفت:

در ابتدا از سسک فابرگاس عذر می خواهم. واقعا منظورم این نبود که او آن بازیکن مورد اشاره بوده است. حرف هایم اشتباه تعبیر شد. اما این دلیل نمی شود که عذر نخواهم. در درجه دوم از هواداران می خواهم که با او اینطور در بازی های آینده برخورد نکنند. او اخیرا نشانه های زیادی در خصوص صداقتش نشان داده است. او به اشتباه متهم شد در حالی که شایسته آن نبود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد