کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

طرح پیشنهادی اتحادیه فوتبال انگلستان برای استفاده از تصاویر ویدئویی در جریان بازی ارائه شد

حضور تصاویر ویدئویی به عنوان جزئی از مسابقات فوتبال، یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد.
اتحادیه فوتبال انگلستان طرح خود را جهت کمک به مرتفع ساختن اشتباهات انسانی در زمینه داوری با استفاده از تصاویر ویدئویی را برای باشگاه های لیگ برتر، چمپیون شیپ و اتحادیه بازیکنان و مربیان حرفه ای ارسال کرد و منتظر نظرات است. 
  
به گزارش دیلی میل، از سال های گذشته بحث استفاده از تکنولوژی در فوتبال به مانند والیبال، تنیس، راگبی و برخی ورزش های دیگر بوده اما مدیریت فوتبال به ریاست سپ بلاتر هر بار که این بحث مطرح شد، به نحوی آن را رد کردند. با این حال  اخیرا فیفا توافقی با IFAB داشت و به آن ها اجازه داد تحقیقات خود را برای به یافتن راهکاری در این خصوص برای آینده آغاز کنند. در همین زمینه دو هفته پیش بود که رسانه های برزیلی خبر دادند که آزمایش های اولیه برای این طرح ممکن است در نیمه دوم سال 2016 در این کشور آغاز شود. 

 انگلیسی ها از این رقابت عقب نماندند. خبر رسیده که در طرح پیشنهادی اتحادیه قرار است صحنه هایی که منجر به کارت قرمز، پنالتی، گل، آفساید، درگیری های بدون توپ و خشونت های بازی می شود، شامل بررسی دوباره در نظر گرفته شود. قرار است نظرات ارسالی از سوی باشگاه در جلسه ایل جهت جمع بندی، در ماه مارس مورد بررسی قرار گیرد. 

نتیجه ممکن است این باشد که لیگ برتر به عنوان پیشرو در زمینه تصاویر ویدئویی مطرح شود. اینطور گفته شده که اگر همه چیز آنطور که پیش بینی شده پیش برود، ممکن است در ابتدای فصل آینده شاهد آغاز طرح در لیگ برتر باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد