کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چرا دیگو سیمئونه برای هدایت چلسی مناسب است؟

مرد آرژانتینی یک مربی جنگنده است و تجربه کار با دیگو کاستا را نیز دارد، همچنین دلایل دیگری وجود دارد که او را به یک مربی مناسب برای چلسی تبدیل می کند.

به گزارش telegraph، دیگو سیمئونه یکی از بهترین مربی های حال حاضر جهان است و بسیاری باور دارند که گزینه مناسبی برای نیمکت چلسی است.

  

- او انحصار فوتبال اسپانیا را در هم شکست


در فصل 12-2011 و در اولین حضورش در اتلتیکو مادرید، قهرمان لیگ اروپا شد. در تابستان همان سال آنها رئال مادرید را در فینال کوپا دل ری شکست دادند. در فصل 14-2013 به همراه اتلتیکو به عنوان قهرمانی لالیگا رسید و پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان  اروپا در فینال شکست خورد. سیمئونه در 63.27 درصد از بازی های تیمش پیروز بوده است.




- موفق، بدون بودجه نجومی


پس از جدایی بازیکنان ارزشمندی مانند فرناندو تورس، سرخیو آگوئرو، داوید دخیا، فالکائو، دیگو کاستا، آردا توران، کورتوآ و فیلیپه لوئیز، سیمئونه موفق شد همچنان اتلتیکو را در کورس نگه دارد. بارسلونا و رئال مادرید هر کدام سالانه 100 میلیون یورو از فروش حق پخش درآمد دریافت می کنند در حالی که این رقم برای اتلتیکو تنها 30 میلیون یورو است.




- سابقه همکاری با دیگو کوستا


این مهاجم اسپانیایی متولد برزیل، متهم به کم کاری در دوران حضور مورینیو در چلسی شده و رابطه پرتنشی با هواداران تیمش در استمفورد بریج دارد. اما زمانی که وی زیر نظر سیمئونه در اتلتیکو حضور داشت، دیگو کوستا یکی از خطرناک ترین مهاجمان اروپا بود. او در فصل 14-2013، 27 گل به ثمر رساند و اتلتیکو را به اولین عنوان قهرمانی اش پس از 18 سال رساند.




-یک دفاع قدرتمند


فصلی که سیمئونه با اتلتیکو قهرمان لالیگا شد، آنها تنها 26 گل، یعنی 7 گل کمتر از بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی و 12 گل کمتر از رئال مادرید دریافت کردند. سیمئونه همواره اطمینان می یابد که تیمش از یک دفاع متحد برخوردار باشد.




- او جنگنده است


به عنوان بازیکن تیم ملی آرزانتین در جام جهانی 1998، او دیوید بکام، بازیکن انگلیس را نقش زمین کرد و مانع ادامه حرکت تکنیکی وی شد. همچنین به عنوان یک مربی، او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در وقت های اضافه به درون زمین رفت تا با داور مسابقه روبرو شود.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد